וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קליבלנד פועלת תחת ההנחה של עתיד ללא לברון ג'יימס"

ב-ESPN ניתחו את מצבה של סגנית האלופה בצל העזיבה הצפויה של הכוכב בקיץ הבא, ושינוי תכנית הפעולה בטרייד הצפוי על אירווינג: "הם רוצים את פורזינגיס, טייטום, ג'וש ג'קסון או מורי"

עריכה: מתן חדד

"בעוד קליבלנד מתלבטת בנוגע לעסקאות להעברת קיירי אירווינג, המועדון פועל תחת ההנחה של עתיד ללא לברון ג'יימס", כך נכתב בטור שפרסם היום (שלישי) אדריאן ווג'נראוסקי ב-ESPN, העוסק בסגנית האלופה.

על פי ווג'נראוסקי, "קליבלנד עדיין לא ויתרה על האפשרות להחתים מחדש את ג'יימס בקיץ הבא, אבל היא כבר לא פועלת תחת אמונה עיוורת שהוא יישאר. כמובן שהקאבס מעדיפים להחתימו מחדש ולרוץ לאליפויות נוספות, אבל הם מתייחסים לחוסר הרצון שלו להתחייב כדי לחשוב לטווח הארוך בנוגע לטרייד על אירווינג.

"ג'יימס רואה קיץ בו המועדון לא הצליח להביא את פול ג'ורג' ולסגור את הפער מגולדן סטייט. לברון יכול לעזוב פעם נוספת כי הקאבס זכו בתואר. דן גילברט יכול לאיים בבנייה מחדש בעונתו האחרונה של לברון, כי הקאבס זכו בתואר".

עוד בנושא:

פורסם לוח המשחקים המלא של עונת ה-NBA: כל התאריכים ששווה לזכור
אנשי ESPN קבעו: קווין דוראנט ייבחר ל-MVP של עונת 2017/18
כרמלו מלוח: סימני השאלה שנערמים סביב הקריירה של כרמלו אנתוני

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד (ימין) עם קיירי אירווינג. AP
המצב לוט בערפל. לברון ואירווינג/AP

תחילה, קליבלנד תכננה לדרוש תמורת אירווינג שילוב של שחקני רוטציה עם שחקנים צעירים. כעת, כשהעזיבה של לברון בקיץ הבא נראית ודאית יותר מיום ליום, סגנית האלופה מעוניינת בכוכב עתידי וארבעה שמות שהועלו הם אלה של קריסטאפס פורזינגיס מניו יורק, ג'ייסון טייטום מבוסטון, ג'וש ג'קסון מפיניקס וג'מאל מורי מדנבר.

"אם קליבלנד היתה יודעת שלברון מחויב, סן אנטוניו היתה יכולה להיות אופציה מעניינת", כתב ווג'נראוסקי, "הספרס מעוניינים באירווינג, אבל ללא התחייבות שלברון יישאר, חבילה של למרכוס אולדריג', טוני פארקר ודני גרין לא מעניינת".

ומה לגבי בוסטון? "הסלטיקס הביעו עניין באירווינג ויכולה להציע את החבילה הכי טובה מבחינת שילוב של הטווח הקצר (אייזאה תומאס וג'יי קראודר) והארוך (ג'יילן בראון, ג'ייסון טייטום, בחירות דראפט). הסלטיקס לא הגישו הצעה רשמית, והצדדים עדיין לא דנו בעסקה".

אשר לפורזינגיס, העובדה כי קליבלנד לא מוכנה לקבל בעסקה עתידית גם את חוזהו הרע של ג'ואקים נואה (55 מיליון דולר לשלוש שנים), עלולה לחסל את הטרייד. גם מילווקי מעוניינת באירווינג, אך לא תוותר על יאניס אנטטקופמו, כמובן, ומלבדו, הקאבס לא ממש מעוניינים באף שחקן אחר בבאקס.

בשורה התחתונה, "בין עכשיו והטרייד הבלתי נמנע של אירווינג, קליבלנד תצטרך להחליט מה יותר חשוב לה - היום או מחר. בלי התחייבות שיישאר, לברון עלול להיות במצב לא מוכר: מחוץ למירוץ האליפות, סופר את הימים עד הפרידה".

עוד באותו נושא

דיווח: אירווינג לא דיבר עם שחקני קליבלנד מספר ימים בפלייאוף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully