וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלטקו זהוביץ': "מחכה לנו מזג אוויר מהגיהנום, יהיה משחק קשה"

מנהלה המקצועי של מאריבור דיבר לקראת המפגש עם הפועל באר שבע בטרנר (רביעי, 21:45, ספורט 5): "לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות חוקים משלו. קשה לעצור את אנתוני וואקמה באחד על אחד"

צילום: יוסי ציפקיס עריכת וידאו: יוסי אלטר

מנהלה המקצועי של מאריבור ושחקן העבר של נבחרת סלובניה, זלטקו זהוביץ', דיבר לקראת המשחק מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5) נגד הפועל באר שבע במסגרת שלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות. מאריבור עוד לא הפסידה העונה (4 ניצחונות ותיקו בליגה, 3 ניצחונות ותיקו במוקדמות ליגת האלופות), אך נראה שהמבחן העשירי שלה העונה יהיה הקשה ביותר עד כה.

זהוביץ' פתח ואמר: "לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות יש חוקים משלו. הקבוצות שוות ערך, והדרישה גדולה יותר, אבל אנחנו כבר רגילים לזה. אנחנו מוכנים למה שמצפה לנו ונעשה הכל כדי להוציא תוצאה טובה".

עוד בנושא:

מיתייה וילר: "קבהא שיבח את הפועל באר שבע כאילו הם ריאל מדריד"
"באר שבע פייבוריטית, קיבלה הגרלה נוחה": מרקו שולר בבלוג הקיץ
חמישה ימים לפני באר שבע: מאריבור סיימה ב-0:0 עם דומז'לה

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"שחקן נפלא". אנתוני וואקמה/ברני ארדוב

המנהל המקצועי החמיא לאלופת ישראל: "הם קבוצה אגרסיבית עם המון איכות בהתקפה וגם מאורגנת מאוד בהגנה. אנתוני וואקמה הוא שחקן נפלא שקשה לעצור באחד על אחד ונצטרך להיזהר איתו, כמו גם עם שחקנים טובים אחרים".

הסלובני דיבר על מזג האוויר והאווירה בטרנר: "מחכה לנו מזג אוויר מהגיהנום. יש להם אוהדים נהדרים ורועשים שמעודדים למשך 90 דקות, אך אלו התנאים שאנחנו צריכים להתרגל אליהם אם אנחנו רוצים להעפיל לשלב הבתים, אבל זה יהיה קשה. בכל אופן, לנו יש את היתרונות שלנו והסגנון שלנו. אני מאמין שנהיה מסוכנים בחלק ההתקפי וזה עשוי להספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully