וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אלי אוחנה השלים: בית"ר ירושלים ומימר עוברים לשלב הפיצויים

15.8.2017 / 11:20

מחזיק זכויות הניהול והאיש שהגן על המאמן, הבין גם הוא שאין מנוס מפיטורי מימר, גם במחיר של פגיעה בתדמית המועדון עליה נלחם. גיא לוי צפוי לאמן את הקבוצה. אופיר סער עם הסיפור המלא

מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. לירון מולדובן
סיטואציה בלתי אפשרית. מימר/לירון מולדובן

1. מימר משדר שידר עסקים כרגיל

בבוקר הגיע המאמן לאימון בית"ר ירושלים כשהוא מחויך ומלא ביטחון. מימר ערך אסיפה לשחקנים בעקבות המצב שנוצר ואמר להם: "אני מבקש שתשימו בצד את כל הקשקושים, אני אומר לכם כאן שאני מבחינתי נשאר נאמן לדרך שלי ולעקרונות שלי ולא אסטה מהם. מבחינתי אני מאמן הקבוצה, ואני מכין אתכם כרגיל למשחק מול מכבי תל אביב ביום ראשון".

מימר הבין בימים האחרונים שהפור נפל וזה רק עניין של זמן עד שיקבל הודעה על סיום תפקידו. הראיונות שנתן אתמול היו סוג של מלחמה על התדמית, מחשבה על עתידו המקצועי ולמעשה גם העברת מסר לאלי טביב - אני לא אתקפל, אם לא רוצים אותי, יצטרכו לפטר אותי.

שחקני הקבוצה סיפרו על ההרגשה בבית וגן היום: "כשמגיעים למתחם האימונים מתרכזים נטו באימון, אבל ברור לכולם שאי אפשר להמשיך ככה וגם שרון יודע את זה. זו סיטואציה הזויה שצריכה להיגמר כמה שיותר מהר, אחרת זה באמת יפגע בקבוצה".

עוד בנושא:

לוריין לבית"ר ירושלים: מסכימים לשחרר את לינדזי רוז
בית"ר ירושלים השיקה מדים חדשים, מימר: "אוחנה תומך בי"
כל החדשות והסיפורים על בית"ר ירושלים

אלי אוחנה נציג בעלי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נותרו לו שתי אופציות: אחת גרועה ואחת גרועה יותר. אוחנה/קובי אליהו

2. אלי אוחנה בוחר בברירת המחדל

הכדור חוזר לאוחנה. מהרגע שחזר, מחזיק זכויות הניהול החליט לצאת למלחמה מחדש על תדמית המועדון. זה הקו שניסה להוביל מול אלי טביב גם בנושא עתידו של מימר, מההדחה מאירופה ועד תחילת השבוע הנוכחי. אבל מה שקורה בקבוצה ביומיים האחרונים חייב גם את אוחנה להבין שאין דרך בה המאמן והבעלים יוכלו להמשיך יחד.

אוחנה מבין שפיטורים של מימר עוד לפני תחילת הליגה יפגעו בתדמית של בית"ר וגם בזו שלו. הוא יודע שהמאבק על ניהול שפוי ושקט תעשייתי יספוג מהלומה, אבל גם מודע לכך שכל עוד מימר עומד על הקווים, טביב לא יסכים לחזק את הקבוצה. ועם כל הכבוד למאבק על התדמית, טביב הוא הבעלים ו"בעל המאה".

בית"ר ירושלים קיבלה אתמול מסר מלוריין שלינדזי רוז רשאי להגיע לבירה, אבל במועדון חוששים שטביב לא יקדם את החתמת הבלם הצרפתי עד שמימר יעזוב. יתרה מכך, קיים חשש שהבעלים לא יעביר את כל הערבויות שדורשת בקרת התקציבים ואולי אפילו ישחרר שחקנים או ימכור שחקן מוביל לאחת מהגדולות.

בשורה התחתונה, אוחנה מבין שיש לו שתי ברירות: לפטר את שרון מימר מעמדת המאמן ולהיפגע תדמיתית, או להשאיר אותו בתפקיד, אבל להתחיל עונה ללא תמיכה מהבעלים. כשאלו שתי האופציות היחידות שנותרו בפניו, נראה שאוחנה בחר בראשונה.

עוד באותו נושא

פרסונה נון גראטה: שרון מימר חי על זמן שאול בבית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
אלי טביב, בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
מקווה מאוד שמימר ימצא קבוצה חדשה בהקדם. טביב/נועם מושקוביץ

3. מימר וטביב מתכוננים למאבק האחרון

אחרי שגם אלי אוחנה הבין שאין מנוס מפיטוריו של שרון מימר, בית"ר ירושלים תעבור לפסים מעשיים. משמע, שלב הפיצויים.

למימר יש חוזה עד סוף העונה וכרגע נראה שהוא יסרב להסתפק בפיצוי חלקי. בבית"ר ינסו לשכנע אותו לוותר על חלק מהכסף והצפי הוא שזה יהיה סלע המחלוקת העיקרי ביומיים-שלושה הקרובים. חשוב לציין שעל פי ההסכם בין הצדדים, אם מימר יפוטר וימצא קבוצה אחרת, בית"ר תפסיק לשלם לו את הפיצוי, או שתצטרך לשאת רק בהפרש בין החוזים.

בבית"ר מבינים שכל עוד המצב הנוכחי נמשך, הקבוצה נפגעת ולכן מקווים להגיע לסיכום מהיר כמה שניתן על פרידה. גורם במועדון סיכם כך: "אם לא יהיו הבנות על הפיצוי, טביב צריך לחתוך את זה ולתת למימר את מה שמגיע לו. הנזק הכספי שכרוך בלשלם לו על עונה שלמה, לא שווה את הנזק התדמיתי והמקצועי שנגרם יום יום לבית"ר כל עוד הסיטואציה הזו נמשכת. חייבים לסיים עם זה מהר".

מאמן בית"ר ירושלים, גיא לוי. סוכנות ג'יני
יחזור? גיא לוי/סוכנות ג'יני

4. גיא לוי חוזר?

אם בית"ר תיפרד אכן ממימר, מי שצפוי להחליפו הוא גיא לוי שאימן את הקבוצה לפני כשנתיים. לוי לא הגיע להבנות כספיות עם טביב בסיום אותה עונה, אך מאז יושרו ההדורים בין השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully