וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד/באר טוביה: טרוויס וורץ' חתם

הגארד היהודי-אמריקאי (1.93, 26), שכיכב בעבר במדי נבחרת ארצות הברית במכבייה ושיחק בעונה החולפת בהמבורג מהבונדסליגה, מצטרף לקבוצה

טראוויס וורץ'. האתר הרשמי של המבורג, אתר רשמי
ברוך הבא. וורץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של המבורג

מכבי אשדוד/באר טוביה החתימה היום (שלישי) את הגארד היהודי-אמריקאי טרוויס וורץ' (1.93, 26), שכיכב בעבר במכבייה. וורץ' החל את קריירת המכללות שלו בסיינט מייקלס קולג', שם שיחק שלוש שנים בטרם עבר למכללת איתקה, בה רשם 16.1 נקודות, 8.0 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים כסיניור. לאחר סיום הקולג', הוא השיג דרכון גרמני בזכות סבתו היהודיה.

בארבע השנים האחרונות הוא שיחק בגרמניה. הוא החל את דרכו בגות'ה מליגת המשנה, בה רשם 10.4 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע. משם המשיך לעונה אחת בלודביגסבורג מהליגה הראשונה (לצד בניהם של ג'ורג' קארל וג'ון סטוקטון) וחצי עונה בהמבורג מהליגה השנייה. בשנה וחצי האחרונות הוא שיחק בשורות ראסטה וכטה, איתה עלה לבונדסליגה, שם רשם אשתקד 3.8 נקודות ו-1.6 ריבאונדים למשחק.

בקיץ האחרון הוא נכלל בנבחרת ארצות הברית למכביה, באימונו של דאג גוטליב. הוא היה מהשחקנים הבולטים בקבוצה, קלע 21 נקודות בניצחון על נבחרת הנוער של ישראל בחצי הגמר ו-11 נקודות בניצחון בגמר נגד צרפת, מולה גם קלע 22 בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully