וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה: "אין לנו אף שחקן כמו פאוליניו בסגל"

מאמן ברצלונה מרוצה מאוד מצירופו של הברזילאי: "הוא נותן לנו מימד נוסף". בוסקטס מסכים: "שחקן מהסוג שאין לנו". הפרשנים הקטלאנים: "ההחתמה שלו מזכירה את זו של אדגר דווידס"

אימג'בנק GettyImages

פאוליניו יגיע לברצלונה מחר (רביעי), יחתום על חוזה ויוצג בקאמפ נואו ביום חמישי. הברזילאי אמנם עלה לברצלונה 40 מיליון יורו - הרכישה הרביעית הכי גדולה בתולדות המועדון - אבל אף אחד לא מסתפק בכך.

"פאוליניו הוא שחקן חשוב בנבחרת ברזיל", אמר מאמנו החדש ארנסטו ואלוורדה. "מבחינה טכנית הוא שחקן חשוב וחזק. הוא נותן לנו מימד נוסף, אין לנו אף שחקן כמוהו בסגל".

סרג'יו בוסקסט השמיע דברים דומים: "הוא שחקן מהסוג שאין לנו, מנבחרת ברזיל, שהיא אחת הטובות ביותר. אני לא חושב שאנחנו צריכים לחזק את הסגל בגלל הפסד אחד, אבל מקווה שנדע להוציא ממנו את הטוב ביותר".

כעת כולם ממתינים לשחקן או שניים שיחזקו את החלק הקדמי ויסתמו את החור שנפער עם העזיבה של ניימאר. ב"ספורט" הקטלאני דיווחו הבוקר שבימים הקרובים ייסגרו ההעברות של פיליפה קוטיניו מליברפול ועוסמאן דמבלה מבורוסיה דורטמונד, ובכך יושלם הסגל של הקבוצה לעונה הקרובה.


עדכון ראשון: 10:10

עוד בנושא:

ברצלונה רכשה את פאוליניו תמורת 40 מיליון יורו
סרג'י רוברטו שוקל לעזוב את ברצלונה בגלל החתמת פאוליניו
כריסטיאנו רונאלדו עוקץ את ברצלונה

פאוליניו שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
מלהיב את בארסה. פאוליניו/רויטרס

צמד שחקני העבר של ברצלונה, ויקטור מוניוס ולובו קראסקו, שמשמשים היום כפרשנים ב"אל מונדו דפורטיבו" הסכימו ש"ההחתמה של פאוליניו צריכה להיות מלווה בשני שחקנים שוברי שוויון כי לניימאר אין תחליף".

קראסקו השווה בין ההחתמה הנוכחית לאחת אחרת, אי שם בינואר 2004. "אני חושב שהרעיון בהחתמה של פאוליניו דומה לרעיון בהחתמה של אדגר דווידס בהתקופת פרנק רייקארד; הוא שחקן שאמור לתת איזון במרכז המגרש. פאוליניו יודע להניע כדור, הוא יעזור לבוסקטס והוא גם מסוגל להגיע לממוצע של שער בכל 4-5 משחקים. מצד שני ההחתמה שלו היא סיכון כי קשה לדעת אין יתרגל לסגנון של ברצלונה, סגנון בו הוא לא שיחק מעולם".

עוד באותו נושא

ניימאר: "אנשים חושבים שאתה מת אחרי שאתה עוזב את ברצלונה"

לכתבה המלאה
אדגר דווידס במדי ברצלונה, מול דני אלבס במדי סביליה בשנת 2004. GettyImages
דווידס במדי הבלאוגרנה ב-2004/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully