וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בריאל: האוהדים מוחים נגד השופט, רונאלדו עוקץ את ברצלונה

ספרד עדיין סוערת בעקבות הקלאסיקו: אוהדי הבלאנקוס ימחו בגומלין, השחקנים נגד סוארס, בכיר במועדון טוען ש"זה שיא השיאים". וגם: בספרד חושפים מה רונאלדו סינן לעבר ספסל ברצלונה

אימג'בנק GettyImages

כעס בריאל מדריד בעקבות החלטת ההתאחדות הספרדית להרחיק את כריסטיאנו רונאלדו מחמישה משחקים. כוכב הבלאנקוס הורחק ממשחק אחד בגלל הכרטיס האדום שספג ב-1:3 הסוער מול ברצלונה ומארבעה נוספים כיוון שדחף את השופט לאחר מכן. המשמעות היא שמלבד גומלין הסופרקאפ מול ברצלונה, רונאלדו יחמיץ גם את המשחקים מול לה קורוניה (חוץ), ולנסיה (בית), לבאנטה (בית) וריאל סוסיאדד (חוץ).

לבלאנקוס יש עשרה ימים כדי להגיש ערעור על ההרחקה, ועל פי התקשורת הספרדית היא "תפעיל את כל האמצעים המשפטיים כדי להפוך את ההחלטה". בכל מקרה, בריאל הופתעו מאוד מההחלטה. "קיפחו אותנו הרבה פעמים מול ברצלונה, אבל הפעם זה חצה כל גבול. זה שיא השיאים", אמר בכיר בריאל ל"מארקה". בנוסף, על פי דיווח באותו עיתון, שחקני ריאל זועמים גם על לואיס סוארס, שצלל ברחבה במהלך המשחק אך לא נענש על כך. "שחקני ריאל מכנים אותו בינם לבין עצמם 'לא מקצוען'", נכתב שם.

עוד בנושא:

בעקבות הקלאסיקו: כריסטיאנו רונאלדו הורחק מחמישה משחקים
בברצלונה מאשימים את פיקה בהפסד: "הטעות שינתה את המשחק"
דיווח: סרג'י רוברטו שוקל לעזוב את ברצלונה בגלל החתמת פאוליניו

שער "מארקה" הבוקר: "סוארס צלל ולא נענש"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שער "אס": "הדחיפה עלתה ביוקר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוהדי ריאל מתכננים למחות בדרך יצירתית משלהם. במשחק הגומלין בסנטיאגו ברנבאו הם מתכננים דקה של קריאות בוז מהיציעים בדקה השביעית - כנגד מספר החולצה של רונאלדו, הקורבן העיקרי מהחלטות השיפוט לטענתם.

הערב הסוער של כריסטיאנו רונאלדו כלל כמובן גם חגיגה בלתי נשכחת אחרי השער שכבש. מתברר כי מי ששכנע אותו לחקות את ליאונל מסי הוא מרסלו, שרץ לכיוונו מיד לאחר שכבש וסינן לעברו: "תלמד אותם לקח". כמו כן, מסתבר שאחרי שהורחק רונאלדו התקרב לספסל של ברצלונה וסינן לעברם בזלזול: "גם כשאנחנו עם עשרה שחקנים אין לכם סיכוי".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מניף את חולצתו. GettyImages
מרסלו שכנע אותו. רונאלדו והחגיגה הפרובוקטיבית/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully