וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוריס קול חתם לעונה במכבי תל אביב

15.8.2017 / 8:35

חיזוק מסקרן לצהובים: הגארד (28, 1.88), בעל עבר עשיר ב-NBA כולל שתי אליפויות במדי מיאמי עם לברון ג'יימס, מצטרף לקו האחורי. ספאחיה מאושר: "הוא יתרום לנו המון". על המו"מ עימו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

קובי אליהו

החתמה מסקרנת למכבי תל אביב: הגארד נוריס קול, בעל עבר עשיר ב-NBA, חתם היום (שלישי) לעונה בקבוצה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. "נוריס הוא שחקן מצוין ויש לו גם אישיות נהדרת", אמר מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. "הוא יכול לשחק ולתרום המון גם בעמדת הסקנד גארד וגם בעמדת הרכז. היה לו חלק משמעותי בשתי האליפויות של מיאמי היט, אנחנו מאוד נרגשים שהוא מצטרף למשפחת מכבי".

בכך ככל הנראה נסגרה מצבת הגארדים של הצהובים לעונה הקרובה. נכון לעכשיו היא כוללת את פייר ג'קסון, דיאנדרה קיין, מייקל רול, ג'ון דיברתולומאו ויובל זוסמן. קול יהיה הזר השישי של הצהובים אחרי ג'קסון, קיין, רול, דשון תומאס וג'ונה בולדן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף סוף החתמה מרשימה. נוריס קול/מערכת וואלה!, צילום מסך

קול (28, 1.88) נחשב לגארד זריז ואנרגטי, בעל אוריינטציה הגנתית. הוא היה חלק מהשושלת של מיאמי היט במחצית הראשונה של העשור, ושיתף פעולה עם הטריו לברון ג'יימס, דוויין ווייד וכריס בוש, ואף זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ב-2012 וב-2013 כשהוא תורם 6.1 נקודות ושני אסיסטים ב-19.7 דקות למשחק.

ב-2015 עבר לניו אורלינס פליקאנס והעמיד במדיה את ממוצעי השיא בקריירת ה-NBA שלו: 10.6 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים ב-26.6 דקות למשחק בעונת 2015/16.

את העונה שעברה פתח קול בשנדונג גולדן סטארס הסינית, אבל שוחרר ממנה אחרי תשע הופעות בלבד. לקראת סיום העונה הספיק להופיע 13 פעמים באוקלהומה סיטי ת'אנדר, אבל לא ממש הצליח להשתלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully