וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: חאתם עבד אלחמיד חתם לחמש שנים

ההעברה הגדולה של הקיץ בכדורגל הישראלי הפכה רשמית. הבלם שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט עבר בדיקות רפואיות ונרשם למשחק מול מאריבור. האלופה תשלם 5.5 מיליון שקל על 50 אחוז מכרטיסו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חאתם עבד אלחמיד חתם היום (שלישי) לחמש עונות בהפועל באר שבע לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות מוקדם יותר היום. "אני שמח מאוד להצטרף לאלופת המדינה ולהפוך את אצטדיון טוטו טרנר לבית החדש שלי", אמר אלחמיד. "אני רוצה להודות למ.ס. אשדוד על ההזדמנות שנתנו לי ומקווה להוכיח את עצמי במגרש במדי הפועל באר שבע". השחקן נרשם למשחק מול מאריבור מחר במסגרת שלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות ויעמוד לרשותו של ברק בכר.

האלופה ומ.ס אשדוד הגיעו אמש (שני) לסיכום בדבר מכירתו של השחקן לקבוצה מבירת הנגב, הבוקר נתן ג'קי בן זקן אור ירוק למהלך. על מועמדותו של השחקן בן ה-26 פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

האלופה תשלם לאשדוד 5.5 מיליון שקל, בעוד הקבוצה מעיר הנמל תשמור 50 אחוז מהזכויות הכלכליות על השחקן (כלומר תקבל 50 אחוז מהמכירה הבאה שלו). בניגוד להערכות מוקדמות, העסקה לא כוללת העברה של שחקנים מבאר שבע לאשדוד.

אשדוד רכשה את אלחמיד מגנט הבלגית לפני פחות מחודשיים, כשסכום הקנייה שלו (כחצי מיליון יורו) למעשה קוזז מהסכום בו גנט רכשה את אור אינברום (כ-2 מיליון יורו). בעונה שעברה, הטובה בקריירה שלו, הוא עבר הסבה למרכז ההגנה ועשה את העבודה בצורה יוצאת מן הכלל. בשנים האחרונות גם שיחק בעמדת המגן הימני ובסך הכל מדובר בשחקן מאוד מגוון.

אלחמיד שהתחיל את הקריירה בעמדות החלוץ והקשר ההתקפי, גדל במחלקות הנוער של בני סכנין ומכבי תל אביב ויצא לאירופה כבר בסוף ינואר 2011, אז חתם בשרלרואה. אחרי שחזר לישראל, הצטרף למ.ס אשדוד. בשנים הבאות שיחק גם בדינמו בוקרשט וגנט.

עדכון ראשון: 8:52

עוד בנושא

לידיעה הראשונית על מועמדותו של אלחמיד לבאר שבע
לידיעה על הכוונה של באר שבע להאיץ את המגעים אחרי לודוגורץ
דן איינבינדר ערך אימון מלא ויהיה כשיר למאריבור

שחקן הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד. פייסבוק רשמי הפועל באר שבע, אתר רשמי
המשך ישיר לעונה הנהדרת שלו. אלחמיד/אתר רשמי, פייסבוק רשמי הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully