וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שלישי בפלייאוף ליגת האלופות: קוטיניו לא בסגל ליברפול מול הופנהיים

כוכב המרסיסיידס לא נכלל ברשימת השחקנים שיצאו למשחק המסקרן בגרמניה והדבר העצים עוד יותר את השמועות על מעבר מתקרב לברצלונה. צסק"א מוסקבה של נאתכו תתמודד מול יאנג בויז משוויץ

רוברטו פרמינו שחקן ליברפול. GettyImages
חוזר למקום בו כיכב בתחילת העשור. פירמינו/GettyImages

שלב הפלייאוף של ליגת האלופות ייצא מחר (שלישי) לדרך עם חמישה משחקים. במוקד יורגן קלופ שחוזר עם ליברפול לאדמת גרמניה למפגש מול הופנהיים והמשחק בין צסק"א מוסקבה של ביברס נאתכו לבין יאנג בויז השוויצרית. משחקי הגומלין ייערכו בשבוע הבא.

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו מאוכזב. רויטרס
לא יעזור לליברפול גם מול הגרמנים. קוטיניו/רויטרס

הופנהיים – ליברפול (21:45, ספורט 5)

ליברפול תנסה לשים מאחור את התיקו 3:3 מול ווטפורד במחזור הפתיחה של הפרמייר ליג ולעשות צעד לעבר שלב הבתים של הצ'מפיונס. המרסיסיידס הגיעו לגרמניה ללא פליפה קוטיניו שלא נכלל בסגל, מה שמעצים עוד יותר את השמועות על מעבר אפשרי קרוב של הברזילאי לברצלונה. המנג'ר יורגן קלופ התייחס למעמדו של קוטיניו במסיבת עיתונאים לקראת המשחק וסיכם ביובש: "אין כל חדש בנושא". מי שכן נכלל בסגל של ליברפול הוא רוברטו פירמינו שחוזר למקום בו כיכב במשך ארבע עונות בתחילת העשור הנוכחי למפגש בעל משמעות רגשית עבורו. מנגד, מאמן הופנהיים יוליאן נגלסמן בן ה-30 ייאלץ להסתדר ללא החלוץ הפצוע סנדרו וגנר שכבש בעונה שעברה 11 שערים ב-31 משחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
לא פתח בהרכב בדרבי. נאתכו/GettyImages

יאנג בויז – צסק"א מוסקבה (21:45, ספורט 5 פלוס)

הקבוצה של ביברס נאתכו מגיעה מעודדת לשוויץ אחרי הניצחון 1:2 על ספרטק מוסקבה בדרבי העירוני. הקשר הישראלי נמצא בסגל למשחק אך לא צפוי לפתוח בהרכב. מנגד, בשורות יאנג בויז שהדיחה בסיבוב הקודם את דינמו קייב מאמינים שאפשר לעבור עוד קבוצת צמרת מזרח אירופית. מאמן הקבוצה השוויצרית אדם הוטר אמר לקראת המשחק: "יש לנו סגל צעיר מאוד עם שחקנים שרעבים להצליח. אבל אני מבטיח שהקבוצה שלנו תיתן פייט רציני לצסק"א".

משחקים נוספים (21:45): פ.צ. קראבח - קופנהאגן, ספורטינג ליסבון - סטיאווה בוקרשט, אפואל ניקוסיה - סלביה פראג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully