וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים השיקה מדים חדשים, שרון מימר: "אוחנה תומך בי"

14.8.2017 / 18:41

מאמן הקבוצה מהבירה התייחס למעמדו בראיון ל-103: "הייתה תקופה פחות טובה אחרי ההדחה מאירופה, אחר כך חזרתי לדבר עם טביב". המספר 11 שהיה שייך לאלי אוחנה לא יינתן לאף שחקן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בניון, ורד וקלטינס מדגמנים את המדים החדשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית"ר ירושלים השיקה היום (שני) את המדים החדשים שלה לעונת 2017/18. הקבוצה מהבירה חשפה תמונה עם שלוש החולצות לעונה הקרובה בצהוב, שחור ולבן כשהמדים הראשונים הם אלה בצבע הצהוב. תלבושת החוץ תהיה החולצה השחורה עם פסים צהובים והתלבושת השלישית היא לבנה עם פסים שחורים.

מבית"ר ירושלים נמסר כי הקיץ נסעו נציגי השיווק של המועדון למפעלים של GIVOVA באיטליה, שם נבחרה למועדון חולצה בעיצוב ייחודי על פי בקשה. מבית"ר נמסר כי עם חזרתו של אלי אוחנה לקבוצה בקיץ האחרון עלתה רוח נוסטלגית והוחלט ללכת על קו עיצובי בסגנון רטרו, כזה שלבשה בית"ר בשנים בהן זכתה באליפויות ובגביעים בשנות ה-80'. מדי הקבוצה עוצבו בהשראת אותם ימים. בנוסף, הוחלט במועדון שהמספר 11 לא יינתן לאף אחד מהשחקנים, אבל עבור האוהדים תינתן האפשרות להזמינה כשהכיתוב 'אוחנה' יתנוסס על גבה".

את החולצה נבחרו "לדגמן" יוסי בניון, עידן ורד ודוד קלטינס. בית"ר ירושלים תפתח את ליגת העל במשחק חוץ מסקרן מאוד מול מכבי תל אביב ביום ראשון הבא, 20 באוגוסט, בשעה 21:00.

שרון מימר, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
שרון מימר, מאמן בית"ר ירושלים/קובי אליהו

שרון מימר התראיין לתוכנית הספורט של 103 FM והתייחס למעמדו בבית"ר ירושלים: "אני קורא בתקשורת אבל לא שמעתי לא מטביב ולא מאוחנה שהם רוצים לפטר אותי. הייתה תקופה פחות טובה אחרי ההדחה מאירופה ואז אני וטביב חזרנו לדבר. אני חי את המציאות ולא נכנס לניתוחים אם אני מופתע או לא. פוטרתי גם מכפר סבא, כל מאמן מצפה לזה בכל רגע נתון. 90 אחוז מהמאמנים היו מתחלפים איתי למרות שאני בעין הסערה - לעבוד במועדון גדול עם קהל שמלווה אותנו לכל מקום, שחקנים בכירים, כל יום הוא חוויה. יש הרבה דברים טובים".

על הסגל: "ארבייטמן שחקן מצוין ואני מאוד מעריך אותו, דיברנו במשך התקופה האחרונה, לא נכון שלא רציתי אותו. אני לא חושב שהסגל נחלש לעומת העונה שעברה. נשבר סוג של איזון שהגענו אליו עם רואדה ואיינבינדר. זה קורה בהרבה קבוצות כשאנשים עוזבים, גם ניימאר עזב והעולם ממשיך. התפקיד שלנו למצוא מחדש את האיזון עם השחקנים החדשים".

היחסים עם אוחנה: "אנחנו משדרים על אותו גל, יש לי תמיכה ממנו, אני לא יודע מה יהיה בעתיד. אני לא נביא, אני מבחינתי מתכונן למשחק מול מכבי תל אביב כל עוד לא אמרו לי אחרת".

על היכולת מתחילת העונה: "היו לנו שלושה משחקים לא רעים באירופה, ברביעי פישלנו בגדול. אחר כך באנו נגד אשקלון, היינו צריכים לנצח אבל קורה שהפסדנו. בסופו של דבר עלינו מהמקום הראשון בגביע הטוטו. עשיתי שינויים נגד אשקלון ונתתי דקות לשחקנים ששיחקו פחות, הכל משיקולים מקצועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully