וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר פגוע ממכבי תל אביב. "קרויף הבטיח, גולדהאר לא אישר"

הסחבת בעניינו של חלוץ מכבי חיפה גובה ממנו מחיר: אחרי ההבטחה לאישור, בסביבתו טענו כי הוא "שרף את עצמו מול הקהל ונמצא במצב לא נעים". בסביבתו מאמינים: גולדהאר יציע פשרה והוא יעבור

שחקן מכבי חיפה אלירן עטר. ברני ארדוב
עדיין בירוק. עטר/ברני ארדוב

הסחבת בעניין מעברו של אלירן עטר למכבי תל אביב גובה מחיר כבד: השחקן, כך לדברי מקורבים לעסקה, חש פגוע מההתנהלות של מכבי תל אביב בעניינו, זאת לאחר שהובטח לו בשבוע שעבר שהעסקה תיסגר תוך מספר ימים. לטענת מקורבים לעסקה: "עטר סמך על קרויף שאמר לו שהם יוצאים לדרך יחד והעסקה תיסגר תוך זמן קצר. הוא היה בטוח שקרויף אמר את הדברים על סמך הבטחה של מיץ' גולדהאר. כשהוא שמע שאין אישור לעסקה, הוא היה המום. מאוחר יותר הוא הבין שגולדהאר כנראה לא אישר את הסכום הזה".

עוד בנושא:
אייל גולסה פצוע בברכו ובספק לאלטאך
גורם במכבי תל אביב: "לא הגיוני שנעלה את ההצעה ב-100%"
הבעיה של עטר, לדברי אותם מקורבים, נעוצה ביחסים שנוצרו עם חלק מאוהדי מכבי חיפה. אתמול, במהלך המשחק, חלק קיללו את עטר לראשונה מאז החלו השיחות עם מכבי תל אביב. "אלירן 'שרף' את עצמו מול הקהל, מול אנשים במכבי חיפה", אמר אותו מקורב לשחקן. "הוא ידע שברגע שיעבור תוך כמה ימים המשקעים ייעלמו וכולם ישכחו שהוא בקבוצה אחרת. בפועל, הוא נמצא עכשיו במצב לא נעים. מצד אחד הוא במכבי חיפה, ומצד שני יש לו בעיה להיות שם. אבל אני מאמין שבסופו של דבר הוא יעבור".

כזכור, לאחרונה פרסמנו כי במידה שעטר יישאר במכבי חיפה, ההנהלה תיזום עימו שיחה במטרה להעלים את המשקעים שנוצרו. יחד עם זאת, למרות הסחבת במשא ומתן, בסביבתו של החלוץ מאמינים שיעבור עד מחר אחרי חצות, מועד הרישום לקראת המשחק מול אלטאך האוסטרית. עטר נגרע אתמול מהסגל של מכבי חיפה בגלל חשש לאי נעימות מול קהל. על פי מקורבים לשני המועדונים, ההערכה היא שגולדהאר יציע למכבי חיפה עסקת פשרה, במסגרתה היא תעביר 1.1 מיליון יורו והדרך של השחקן תיסלל. עד כה גולדהאר אישר כמיליון יורו בלבד, וקרויף ממתין לאישור שלו. עדיין לא ברור האם מכבי חיפה תסכים למתווה, אך שם עדיין מוכנים לשחרר את השחקן אם יקבלו הצעה מתאימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully