וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר לא ישחק בסינסינטי, רפאל נדאל יעלה למקום הראשון בעולם

השוויצרי סובל מפציעה בגב ולא ישחק בטורניר המאסטרס 1,000 באוהיו, המשמעות היא שהשור ממאיורקה יחזור אחרי הטורניר אל המקום הראשון בעולם. סשה זברב חוגג את הזכייה במונטריאול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדור הנוכחי או דור העתיד? זברב עם הוריו, הכלב, מאמנו וטניסאי העבר חואן קרלוס פררו ומאמן הכושר שלו ג'ז גרין/מערכת וואלה!, צילום מסך

קצת פחות מיממה אחרי שהפסיד בגמר טורניר מונטריאול מסבב המאסטרס 1,000 לסשה זברב, רוג'ר פדרר פרש היום (שני) מטורניר המאסטרס בסינסינטי שנפתח כבר אתמול. השוויצרי סובל מפציעה בגבו ולכן לא ישחק בטורניר המאסטרס באוהיו. המשמעות העיקרית של הפרישה היא שרפאל נדאל יחזור אל המקום הראשון בעולם בדירוג שיתפרסם בעוד שבוע בדיוק. אגב, הפעם האחרונה בה נדאל שהה במקום הראשון בעולם הייתה בין 7 באוקטובר 2013 ל-6 ביולי 2014.

עוד אתמול אמר פדרר על הטורניר באוהיו: "השבוע הרגשתי בסדר גמור. היו לי קצת כאבים בשריר וכאבים נוספים פה ושם, רק בגלל שחזרתי למשטחים הקשים אחרי תקופה מסוימת. אחרי חופשה ואימונים, תמיד זה קצת הלם בשביל הגוף לחזור לסבב. עכשיו נראה איך אני ארגיש ביומיים הקרובים ואז אדע אם אני משחק בסינסינטי".

בעולם המשיכו כל היום לדבר על הגרמני בן ה-20 כדבר הגדול הבא. זברב, שזכה בשני תארי המאסטרס האחרונים אחרי שעשה את זה גם ברומא, נמצא ברצף של עשרה ניצחונות כיוון שזכה שבוע לפני הזכייה בקנדה בטורניר וושינגטון.

עוד בנושא:
סשה זברב ניצח את רוג'ר פדרר וזכה בטורניר מונטריאול

* זה היה תואר המאסטרס 1,000 השני בקריירה של זברב.

* זה היה התואר החמישי השנה של זברב והשישי בסך הכול: סנט פטרסבורג בשנה שעברה, מונפלייה, מינכן, רומא, וושינגטון ומונטריאול השנה.

* הוא הפך לטניסאי הראשון מחוץ לארבעת הגדולים (פדרר, נדאל, מארי ודג'וקוביץ') שזוכה בשני תארי מאסטרס 1,000 באותה השנה מאז דויד נלבנדיאן ב-2007.

* הוא השחקן הפעיל השני מחוץ לארבעת הגדולים שזוכה ביותר מתואר מאסטרס 1,000 אחד, השני הוא ג'ו ווילפריד צונגה.

* זברב הוא הטניסאי הצעיר ביותר שזוכה בגביע רוג'רס מאז נובאק דג'וקוביץ' ב-2007.

* זברב הוא הגרמני הראשון שזוכה בטורניר הזה מאז בוריס בקר זכה בטורונטו ב-1986.

"לזכות בשני תארי מאסטרס 1,000 באותה השנה זה משהו מדהים", אמר זברב, "שיחקתי טוב מאוד כשזכיתי בוושינגטון וגם כאן. זה דבר מדהים לזכות בשני תארים ברציפות. אני מרגיש נהדר. אני מרגיש שאני משחק את הטניס הטוב ביותר של החיים שלי. ההגרלה בסינסינטי היא קשה מאוד, אני לא יודע אם אצליח להגיע רחוק שם כי אני קצת עייף. מבחינת הטניס והביטחון העצמי שלי, אני מאושר במיוחד מהמקום בו אני נמצא". זברב הבטיח לעצמו מקום בטורניר גמר הסבב של הצעירים שייערך לראשונה במילאנו כבר אחרי הניצחון מול דניס שפובאלוב בחצי הגמר. למרות זאת, רוב הסיכויים מצביעים על כך שזברב ייעדר מהטורניר הזה כיוון שיתחרה בטורניר גמר הסבב ה"רגיל" בלונדון כשכרגע הוא שלישי במירוץ לשם.

"אני מרגיש שאני משחק את הטניס הנכון, טניס טוב מספיק כדי להיות שם למעלה", אמר זברב, "אני לא מרגיש שדברים הולכים בצורה לא טבעית. אני חושב שהכול הולך די טבעי. כמובן שכל אחד היה גאה לזכות בשני תארי מאסטרס 1,000 ואף אחד לא יכול לצפות לזה, אבל אני שמח ממה שקרה". הגרמני הצעיר לקח איתו 894,585 דולר ו-1,000 נקודות דירוג".

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. GettyImages
פדרר/GettyImages

פדרר, שספג בסך הכול את ההפסד השלישי שלו ב-2017 והראשון בטורניר מסבב המאסטרס אחרי שזכה באינדיאן וולס ומיאמי, אמר: "זה שבוע חיובי בסך הכול. הגמר היה בלתי צפוי עבורי, אבל זה ממשיך את התוצאות הטובות שהשגתי השנה. לשחק בגמר היה דבר טוב. כמובן שאני מאוכזב מהתוצאה היום, חשבתי שאצליח יותר. רציתי להילחם קצת יותר ולהפוך את המשחק הזה לצמוד יותר. היו לי הזדמנויות, אבל זברב שיחק בצורה יוצאת מן הכלל. הוא שיחק טוב במשך כל השבוע. אלכסנדר בסביבה כבר תקופה, לא הרבה מדי, אבל ברמה הזו שיחקתי נגדו כבר ארבע או חמש פעמים והתאמנתי איתו הרבה.

"אנחנו מכירים אחד את השני מצוין. אני באמת שמח מאוד בשבילו, טוב לראות שהוא עושה הכול לא רק כדי לטפס לרמה הבאה, אלא לשתי הדרגות הבאות וזוכה בשני תארי מאסטרס 1,000. קשה מאוד לזכות בטורנירים האלה והוא זכה כבר בשניים השנה. זה הישג יוצא מן הכלל עבורו. אני מאחל לו את כל ההצלחה שבעולם לחודשים שנותרו השנה ואני מקווה שהוא יצליח לסיים את העונה חזק מאוד כי יש הזדמנויות עכשיו".

פדרר ספג את ההפסד הראשון שלו במשחק גמר ב-2017 (1:5) וההפסד הראשון שלו מול יריב מהטופ 10 העולמי השנה (1:9). בסך הכול הוא עומד על מאזן מרשים של 3:35 השנה וניסה לזכות בתואר הקנדי במונטריאול בפעם הראשונה אחרי שזכה בטורניר פעמיים בטורונטו (טורניר הגברים והנשים נערכים ברוטציה כשאחד בטורונטו אז השני במונטריאול ולהפך). אלוף ווימבלדון הטרי לקח איתו 438,635 דולר ו-600 נקודות.

עדכון ראשון: 16:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully