וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיתייה וילר: "קבהא שיבח את הפועל באר שבע כאילו הם ריאל מדריד"

מגן מאריבור התייחס למפגש מול האלופה בפלייאוף ליגת האלופות ברביעי (21:45): "ראיתי אותם מול אינטר, יש משהו במה שקבהא אומר". אביו של הקשר קיבל אותו בשדה התעופה: "התרגשות כפולה"

צילום: יוסי ציפקיס עריכת וידאו: יוסי אלטר

בזמן שהפועל באר שבע מנסה להתמודד עם מכת הפציעות שלה, במאריבור משלימים את ההכנות לקראת המפגש מול האלופה הישראלית והבוקר הם המריאו לישראל לקראת המפגש המסקרן ביום רביעי במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף של ליגת האלופות. מאריבור נחתה היום (שני) בארץ, תקיים את מסיבת העיתונאים שלה לקראת המשחק מחר בשעה 19:30 באצטדיון טרנר, ולאחר מכן תערוך את האימון המסכם שלה לקראת המשחק.

עוד בנושא:

"באר שבע פייבוריטית, קיבלה הגרלה נוחה": מרקו שולר בבלוג הקיץ
בעקבות פציעת ויטור: באר שבע ואשדוד חידשו את השיחות על חאתם עבד אלחמיד

מרכוס טבארס, מאריבור. GettyImages
שיר צדק, תיזהר. מרכוס טבארס חלוץ מאריבור/GettyImages

מיתייה וילר מגן מאריבור, שכבר חווה מפגשים עם קבוצות ישראליות, נשמע אופטימי לקראת המפגש מול באר שבע ואמר בתקשורת הסלובנית: "אם להיות כנה, לא ציפיתי שנגיע לפלייאוף ליגת האלופות לפני תחילת העונה, כך שאנחנו חיוביים לקראת המשחק הזה. המטרה העיקרית שלנו היא לכבוש, אנחנו ננסה לנצח. אם נצליח לשרוד את 20 הדקות הראשונות במשחק החוץ, באר שבע תהיה לחוצה ועצבנית ואז ננסה לעקוץ במתפרצות כדי להפוך את המשחק קל יותר עבורנו".

וילר חשף: "דיברנו עם הישראלי בקבוצה שלנו (מרואן קבהא), ששיבח את באר שבע כמו את ריאל מדריד, אבל אנחנו נראה. בעונה שעברה ראיתי את באר שבע כשהם הדיחו את אולימפיאקוס וניצחו פעמיים את אינטר, משהו בהצהרה שלו לבטח נכונה".

דרקו מילאניץ', מאמנה של מאריבור התייחס למכת הפציעות של באר שבע ואמר: "אלו הבעיות שלהם. אנחנו מתרכזים במשחק שלנו, נעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי להתכונן למשחק הזה. אני רוצה להביא את הקבוצה הזו לליגת האלופות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מאריבור בדרך לישראל

בסלובניה מציינים את העובדה שהמשחק "ייערך במדבר של ישראל במרחק של שעתיים מתל אביב". גם המאמן התייחס למזג האוויר שצפוי ואמר: "יהיה מאוד חם בישראל, אני יודע גם שהמגרש והדשא שם שונה והכדורים שונים, כך שאנחנו צריכים להתכונן בהתאם ולהתאים את עצמנו כמה שיותר מוקדם".

אביו של מרואן קבהא חיכה לבנו בשדה התעופה ואמר עם נחיתתו: "התרגשות כפולה. הרבה זמן לא ראינו אותו וגם הוא ישחק נגד באר שבע, זאת סיטואציה כזאת שמאוד משמחת. אנחנו מקווים שמאריבור תעלה כי אנחנו אוהדים דבר ראשון של הבן אבל אם באר שבע תעלה, אז נהיה אוהדים שלהם בשלב הבא. כשראינו את ההגרלה הייתה הרגשה מעורבת כי לא רצינו שיעלה דרך באר שבע, אבל אנחנו שמחים כי סוף סוף אנחנו רואים אותו בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully