וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "אנשים חושבים שאתה מת אחרי שאתה עוזב את ברצלונה"

החלוץ הברזילאי, שכבש ובישל בניצחון 0:3 של פריס סן ז'רמן על גנגאן, סיפק מספר פנינים אחרי המשחק: "אני מאושר בפריס, אני מרגיש יותר חי מאי פעם. הכדורגל תמיד נשאר אותו דבר"

רויטרס

אחרי כל כך הרבה דיבורים, הגיע אתמול (ראשון) הזמן למעשים עבור ניימאר. החלוץ הברזילאי כבש ובישל במשחק הבכורה שלו: ניצחון 0:3 של קבוצתו החדשה, פריס סן ז'רמן, על גנגאן. מה שעניין לא פחות מהמשחק עצמו והפעם הראשונה שניימאר לובש את מדי הקבוצה ששילמה עבורו 222 מיליון יורו, הוא מה שהחלוץ אמר אחרי המשחק, והעקיצה הקטנה שהוא שלח למועדון הקודם.

"ידעתי שיהיה קשה לעזוב את ברצלונה, אבל אני מאושר להיות כאן בפריס" פתח ואמר הברזילאי. "אנשים חושבים שאתה מת אחרי שאתה עוזב את בארסה, אבל לא, עבורי זה ההפך. אני מרגיש יותר חי מאי פעם. אני משחק בשמחה. המדינה, העיר, הקבוצה השתנתה, אבל הכדורגל תמיד נשאר אותו דבר".

עוד בנושא:

צרפת: ניימאר כבש ובישל בבכורה, 0:3 לפריס סן ז'רמן על גנגאן
דני אלבס טוען: לא הצעתי לניימאר לעבור לפ.ס.ז', זה הוא שהציע לי לבוא
ניימאר הוצג: "אני פה לא בגלל כסף, באתי לכתוב את ההיסטוריה"

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר חוגג עם אדינסון קבאני. רויטרס
בכורה מוצלחת. ניימאר חוגג עם קבאני/רויטרס

ניימאר מאמין שלקבוצתו מצפה עתיד ורוד: "זה תמיד חשוב לכבוש בבכורה, ואני מצפה לשערים נוספים. הדבר הכי חשוב זה שהקבוצה תנצח. אנחו משחקים טוב, מבקיעים שערים ונהנים מהמשחק. יש לנו שחקנים איכותיים, כמו אדינסון קבאני ואנחל די מריה שיש לי הבנה טובה איתם. אנחנו רק נלך ונשתפר".

מאמנו, אונאי אמרי, אמר עליו אחרי המשחק: "הוא שחקן נפלא, כמו שחקנים אחרים שלנו שתמיד מתחברים אחד לשני ויש לנו לא מעט מהם בקבוצה". החלוץ הברזילאי יערוך את הופעת הבכורה שלו אל מול הקהל הביתי בשבוע הבא במשחק נגד טולוז.

עוד באותו נושא

צרפת: ניימאר כבש ובישל בבכורה, 0:3 לפריס סן ז'רמן על גנגאן

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully