וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בריאל מדריד: רונאלדו עלול להיות מורחק מ-12 משחקים

שופט הקלאסיקו ציין בדוח השיפוט שהפורטוגלי "דחף אותו קלות" אחרי האדום והוא עלול לספוג השעייה ארוכה. הג'נרל מנג'ר של ברצלונה מאשים את פיקה בהפסד: "הטעות שלו שינתה את המשחק". בוסקטס: "הכול נראה שחור כרגע"

אימג'בנק GettyImages

ריאל מדריד ניצחה הערב (ראשון) 1:3 את ברצלונה בקאמפ נואו במשחק הראשון מבין שניים של הסופרקופה הספרדי. הבלאנקוס נהנו משער עצמי של ג'רארד פיקה (50), כמו גם משערים של כריסטיאנו רונאלדו (79) ומרקו אסנסיו (90) כדי לנצח, בעוד פנדל של ליאונל מסי (77) אחרי התחזות ברחבה של לואיס סוארס איזנה באופן זמני. רונאלדו, שנכנס כמחליף, כבש בדקה ה-79, הוריד את החולצה והציג אותה ואת גופו בפני אוהדי ברצלונה כ"מחווה" למה שעשה מסי אחרי שכבש את שער הניצחון בארסה מול ריאל בסנטיאגו ברנבאו בליגה בעונה שעברה. הפורטוגלי ספג צהוב על הורדת החולצה ושתי דקות לאחר מכן ספג צהוב נוסף בעקבות נפילה ברחבה במה שהשופט פירש כהצגה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מניף את חולצתו. GettyImages
ה"מחווה" של רונאלדו/GettyImages

רונאלדו נכנס אומנם לשחק רק בדקה ה-58, אך הטביע בגדול את חותמו על המשחק לחיוב ולשלילה. רונאלדו אומנם כבש שער יפהפה שהחזיר את היתרון לבלאנקוס, אך ספג לאחר מכן שני צהובים מהירים ואדום על הורדת החולצה והספק התחזות שלו ברחבה. אולם, הפורטוגלי הוסיף חטא על פשע כשדחף קלות את השופט ריקרדו דה בורגוס שציין זאת בדוח המשחק והוא עלול לשלם על כך ביוקר. בדוח המשחק צוין כי "כריסטיאנו ניגש לשופט אחרי שזה שלף לו כרטיס אדום ודחף אותו קלות כאקט של אי הסכמה". רונאלדו יעמוד לדין ביום רביעי והחשש במדריד הוא שהוא יקבל עונש של הרחקה מארבעה עד 12 משחקים, לא כולל משחק הגומלין של הסופרקופה, כאשר התקנון הספרדי אומר ששחקן שדוחף או נוגע בשופט יספוג הרחקה לטווח הנ"ל.

בריאל מדריד התייחסו להחלטות השיפוט ששוב הלכו נגדם בקלאסיקו וגורם בכיר במועדון אמר: "זה חוזר בכל משחק שאנחנו משחקים כאן, אבל הפעם זה התעלה על כל מה שעברנו עד עתה". במדריד באו בטענות קשות במיוחד ללואיס סוארס שהתחזות שלו הביאה לפנדל ולשער היחיד של ברצלונה.

עוד בנושא

ריאל מדריד חגגה עם 1:3 בקאמפ נואו
כניעה ללא תנאי: מיכאל יוכין מסביר איך ריאל הוכיחה שהיא הקבוצה הכי טובה בספרד
ניימאר כיכב בבכורה ועקץ: "אנשים חושבים שאתה מת אחרי שאתה עוזב את ברצלונה"

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ג'רארד פיקה, ברצלונה,. רויטרס
סופג חיצי ביקורת. פיקה/רויטרס

קפטן ריאל סרחיו ראמוס אמר בסיום: "זה בדיוק מה שקורה במשחקים מהסוג הזה. שנייה אחת של אובדן ריכוז ורגיעה והמון דברים יכולים לקרות פתאום. אני שמח מאוד על המשחק. אנחנו נלחמים על תואר ועשינו היום צעד חשוב. המשחק הזה כבר מאחורינו כי הכול יכול לקרות. אנחנו חייבים לשחק באותה רמה גם בגומלין". על ההרחקה של רונאלדו אמר קפטן ריאל: "אני לא מבין את זה, אני חושב שהיה מגע שהוציא אותו משיווי משקל והוא לא עשה הצגה. אנחנו נערער על ההחלטה כי נשארנו בלי שחקן חשוב במשך עשר דקות". על הפנדל שקיבלה ברצלונה: "היה מתח גבוה במשחק, אבל זה לא היה פנדל, לא היה כלום". ראמוס פרגן למרקו אסנסיו שכבש את השלישי: "אני שמח מאוד בשבילו ומברך אותו, יש לו כישרון גדול והוא יעשה הבדל גדול כשיגיע הזמן שלו".

קשר בארסה סרג'יו בוסקטס אמר: "הפסד 3:1 בבית זה הפסד קשה מאוד, אנחנו רואים הכול שחור כרגע, אבל ננסה לחזור לעניינים בגומלין. זו הפכה למשימה כמעט בלתי אפשרית עבורנו. השער הראשון במשחקים כאלה נותן יתרון עצום". על השיפוט אמר: "במגרש אין לי את היתרון שיש לכם בטלוויזיה, לפעמים מתבוננים מזוויות שונות".

פפ סגורה, הג'נרל מנג'ר החדש של ברצלונה והאיש מספר 2 במועדון תקף את פיקה ואמר אחרי המשחק: "אני חושב שבארסה שיחקה מצוין במחצית הראשונה, שלטה במשחק ויצרה הרבה מצבים אבל הטעות של פיקה שינתה לגמרי את הלך המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully