וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סשה זברב ניצח את רוג'ר פדרר וזכה בטורניר מונטריאול

הגרמני בן ה-20 גבר 3:6, 4:6 על השוויצרי הוותיק, הנחיל לו הפסד שלישי ב-2017 וזכה בתואר המאסטרס 1,000 השני ברציפות ובתואר ה-ATP החמישי שלו השנה. יעלה למקום השביעי בעולם

סשה זברב טניסאי גרמני. GettyImages
דור העתיד כבר כאן. זברב/GettyImages

טורניר מונטריאול מסבב המאסטרס 1,000 הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם המפגש בין אגדת הטניס רוג'ר פדרר לבין הטניסאי העולה והמבטיח ביותר בסבב, סשה זברב. הגרמני בן ה-20 הצליח לנצח את השוויצרי בן ה-36 3:6, 4:6 בתום משחק של שעה ועוד שמונה דקות. עבור זברב זהו תואר ה-ATP השישי בקריירה והחמישי בשנת 2017 ובכך הוא משתווה לפדרר, שגם זכה השנה בחמישה תארים, ועובר את רפאל נדאל שזכה בחמישה תארים השנה. כמו כן, זהו תואר המאסטרס השני בקריירה של זברב אחרי שזכה מוקדם יותר השנה בטורניר רומא אחרי שניצח בגמר את נובאק דג'וקוביץ'.

זברב הפך בסך הכול לטניסאי השני בסבב שאינו אחד מארבעת הגדולים (פדרר, אנדי מארי, רפאל נדאל ונובאק דג'וקוביץ') שזוכה בשני תארי מאסטרס 1,000. השני, אגב, הוא ג'ו ווילפריד צונגה. כמו כן, זברב הוא הטניסאי הראשון פרט לארבעת הגדולים שזוכה בשני תארי מאסטרס באותה שנה מאז דויד נלבנדיאן הארגנטינאי ב-2007. זברב הוא גם הטניסאי הצעיר ביותר שזוכה בגביע רוג'רס מאז נובאק דג'וקוביץ' זכה בטורניר ב-2007 כשהיה בן 20. פדרר פספס הזדמנות לזכות בתואר ה-94 בקריירה שלו וספג את ההפסד השלישי בסך הכול השנה, כשהקודמים היו מול יבגני דונסקוי וטומי האס.

סשה זברב טניסאי גרמני עם רוג'ר פדרר. רויטרס
דור העתיד ואגדת הטניס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully