וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: אלמוג כהן ואינגולשטאדט בסיבוב השני, לייפציג טיילה

קשר נבחרת ישראל שיחק 90 דקות ב-1:2 על מינכן 1860, צמד לסביצר ושערים של ורנר, פולסן וקייטה ב-0:5 על דורפמרקינגן החובבנית. הדחה מביכה מאוד להמבורג, וולפסבורג גירדה ניצחון

שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים. GettyImages
בליץ במחצית השניה. לייפציג/GettyImages

הסיבוב הראשון של הגביע הגרמני נמשך היום (ראשון) ויגיע לסיומו מחר אחרי ארבע ימים רצופים של משחקים. אינגולשטאדט ואלמוג כהן (90 דקות) עלו לסיבוב השני עם 1:2 על מינכן 1860, ר.ב. לייפציג הביסה 0:5 את דורפמרקינגן החובבנית. המבורג הודחה אחרי 3:1 מביך לאוזנברוק מהליגה השלישית, וולפסבורג גירדה 0:1 מול נורדרשטאדט מהליגה הרביעית.

עוד בנושא

גביע גרמני: חמישייה לבאיירן, רביעייה לדורטמונד, 90 דקות לטואטחה
גביע גרמני: בורוסיה מנשנגלדבאך עלתה לסיבוב השני

שחקן ר.ב. לייפציג טימו ורנר חוגג. GettyImages
החמיץ פנדל וכבש/GettyImages

מינכן 1860 - אינגולשטאדט 2:1

אלמוג כהן וחבריו פתחו את העונה בליגת המשנה עם שני הפסדים, וגם מול המועדון ממינכן שהתדרדר עד הליגה הרביעית זה לא הלך בקלות. קשר הנבחרת סגר 90 דקות וראה את דריו לסקאנו מעלה את קבוצתו ל-0:1 בדקה ה-20. פליקס וובר החזיר את המארחת למשחק (66), אך המילה האחרונה הייתה של שטפן קוצ'קה, שהכריע את המשחק בפנדל (83) ושלח את אינגולשטאדט לסיבוב השני.

דורפמרקינגן - ר.ב. לייפציג 5:0

סגנית האלופה מהעונה שעברה ממש לא התקשתה מול קבוצת החובבים, שהופיעה בסך הכול בפעם השנייה בתולדותיה בגביע הגרמני. המארחת העפילה לסיבוב הראשון של הגביע לאחר שזכתה בגביע של מחוז פרטנברג, ויחד עם שאר 20 אלופות המחוזות קיבלה כרטיס למפעל הלאומי. לצערה, מרסל סביצר כבש את הראשון כבר אחרי ארבע דקות, ולמרות שטימו ורנר החמיץ פנדל (25) והמחצית הסתיימה רק ב-0:1, לייפציג הוסיפה עוד ארבעה שערים ב-18 דקות אחרי ההפסקה. סביצר השלים צמד (47), ורנר כיפר על ההחמצה (56), יוסוף פולסן כבש מהנקודה (59) ונאבי קייטה חתם (65).

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני אוזנברוק חוגגים. GettyImages
שחקני אוזנברוק חוגגים סנסציה/GettyImages

נורדרשטאדט - וולפסבורג 1:0

המארחת מהליגה הרביעית הצליחה להחזיק מעמד עד הדקה ה-59, אז איגנסיו קמאצ'ו הגיע ראשון לכדור קרן ונגח פנימה את שער הניצחון. מחזיקת הגביע מ-2014/15 ממש לא הרשימה, אך הצטרפה לעולות לסיבוב השני.

אוזנברוק - המבורג 1:3

ההפתעה של הסיבוב הראשון: המארחת, שמשחקת בליגה השלישית, נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-18 לאחר שמרסל אפייה הכשיל את אחד משחקני המבורג בדרך לשער, אך זה לא הפריע לה לרשום סנסציה גדולה. חליל סבראן התכבד בראשון (39), מארק היידר האמריקאי הכפיל (61) ובדקה ה-71 אחמט ארסלן קבע 0:3 מטורף. האורחים ההמומים רק צימקו מפנדל של בובי ווד (73) ונשלחו הביתה בבושת פנים.

*טל בן חיים שיחק 80 דקות בתיקו 1:1 של ספרטה פראג נגד סלובאן ליברץ במחזור השלישי של הליגה הצ'כית. המאזן המאכזב של ספרטה עומד על ניצחון ושתי תוצאות תיקו. החלוץ הישראלי עדיין מחפש שער ליגה ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully