וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקדטים הפסידו 70:62 לליטא וסיימו במקום השני בבית באליפות אירופה

הנבחרת הייתה זקוקה לניצחון או להפסיד בארבע הפרש ומטה כדי לסיים בראשות הבית, אולם נכנעה בדקות האחרונות וספגה הפסד ראשון בטורניר. דני אבדיה הצטיין עם 22 נקודות ו-14 ריבאונדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפסד ראשון בקמפיין. אבדיה ואטיאס נאבקים בליטאים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת הקדטים המתמודדת באליפות אירופה דרג א' סיימה היום (ראשון) את שלב הבתים הראשון במקום השני, אחרי הפסד 70:62 לליטא. הנבחרת של אורן אהרוני הגיעה למשחק עם מאזן של שני ניצחונות משני משחקים מול קרואטיה וסרביה, וידעה שניצחון או הפסד בפער של ארבע נקודות ומטה יסדר לה את ראשות הבית, אבל לא עמדה ביעד. בשמינית הגמר היא תפגוש את הנבחרת שתסיים שלישית בבית המקביל (טורקיה או גרמניה). המשחק ייערך ביום שלישי בשעה 19:15.

ישראל הובילה בפער של שבע נקודות בשלהי הרבע השלישי, אבל ריצת 0:11 של ליטא הפכוה את התוצאה. בדקה האחרונה ישראל צמצמה את ההפרש ולא הייתה רחוקה מעמידה בלהפסיד בהפרש הרצוי, אולם שריקה מפוקפקת לעבירה לזכות הליטאים אפשרה להם להבטיח את הניצחון בלמעלה מארבע הפרש.

דני אבדיה, בנו של שחקן העבר זופר אבדיה, הצטיין פעם נוספת עם 22 נקודות, 14 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות, רזיאל חיון הוסיף 15 ו-6 ריבאונדים, אבל לשניהם, שאר השחקנים לא היו במיטבם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully