וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פציעת ויטור: באר שבע ואשדוד חידשו את השיחות על חאתם עבד אלחמיד

אם הצדדים יגיעו להסכמה, העסקה תכלול גם, ככל הנראה, מעבר של שחקן מבאר שבע לאשדוד. בעוד מספר שבועות יתברר בדיוק כמה זמן הפורטוגלי ייעדר, איינבינדר בספק גדול למאריבור

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעקבות פציעת מיגל ויטור: הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד חידשו לפנות ערב את השיחות על מעברו של חאתם עבד אלחמיד. אחרי שאתמול (שבת) המשא ומתן בין הצדדים נתקע בשל פערים גדולים מדי, היום חזרו הצדדים לדבר לאחר האבחנה כי פציעתו של הבלם הפורטוגלי תחייב היעדרות ממושכת.

אם הצדדים יגיעו להסכמה על מחיר מחצית הכרטיס, תכלול העסקה גם ככל הנראה מעבר של שחקן מבאר שבע לאשדוד. השחקנים שיכולים לבוא בחשבון בעסקה כזו הם אחד מתוך לואי טאהא, וובה בראון ומתן אוחיון. יש לציין כי באשדוד מוכנים לוותר על העסקה בשל חשיבות אלחמיד, אך במועדון כבר מבינים שיהיה קשה מאוד להשאיר את אלחמיד ולקבל שחקן מחוייב, שמח ומרוצה.

כאמור, האלופה הודיעה היום כי הבלם המצטיין מיגל ויטור נבדק ונמצא כי יש חשש לפגיעה ברצועה הצולבת בברך ימין שלו, זו שלא נפגעה בעונה שעברה. הקבוצה הודיעה כי "אופי הטיפול והשיקום יתגבש בימים הקרובים", כשהחשש מהיעדרות ממושכת הולך וגובר.

בכל מקרה, ויטור יערוך בעוד מספר שבועות סדרת בדיקות נוספות כדי לקבל אינדיקציה ברורה בנוגע למשך היעדרותו מהמגרשים.

ויטור נפצע במשחק אלוף האלופים מול בני יהודה ביום חמישי, ומאז הייתה אופטימיות זהירה בבאר שבע בנוגע לחומרת הפציעה. היום, כאמור, התברר אחרת. אם זה לא מספיק, גם דן איינבינדר לא התאמן היום ובספק גדול למשחק הראשון מול מאריבור (ברביעי), בשל פגיעה במפשעה שספג נגד בני יהודה.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ומ.ס. אשדוד ייפגשו בניסיון לסגור את עסקת אלחמיד
הפועל באר שבע: מיגל ויטור יעבור בדיקת MRI בראשון, צפוי להחמיץ את מאריבור

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע (מימין) מול אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
מכה לאלופה. ויטור/ברני ארדוב

בבאר שבע מתכוננים במרץ למשחק הראשון בפלייאוף ליגת האלופות מול מאריבור ובצוות הרפואי עומלים כדי להכשיר את השחקנים הפצועים. בקבוצה יקבלו מחר החלטות לגבי שיתוף השחקנים הפצועים בסגל, כאשר ניב זריהן ואיסק קואנקה מתאמנים כרגיל אך העובדה שתקופה ארוכה הם לא התאמנו באופן מלא עם הקבוצה ובייחוד לא שיחקו משחק רשמי גורמת לאנשי הצוות המקצועי להתלבט אם נכון להכלילם בסגל כל כך מהר.

מאידך, העובדה שבן שהר, מיגל ויטור, מיכאל אוחנה ואורן ביטון לא יהיו בסגל בוודאות, ושאיינבינדר צפוי להצטרף אליהם, מצמצמת משמעותית את האופציות של ברק בכר על הספסל. לגבי זריהן וקואנקה תתקבל החלטה סופית מחר וייתכן שבשל מצוקת השחקנים אחד מהם ייכלל בסגל, בייחוד אם איינבינדר לא יוכל לעמוד לרשותו של בכר.

אגב, אמיר חלאיילה שקיבל הזדמנויות בגביע הטוטו והרשים לא רשום למשחקים באירופה. אם בקבוצה לא יתחזקו בבלם עד יום שלישי הם עשויים לרשום את חלאיילה כדי להרחיב את האפשרויות בסגל. בעניין ויטור, הרי שבקבוצה מחכים בקוצר רוח לצילום ה-MRI שייערך היום. בקבוצה מבינים שויטור ייעדר מהמשחק הראשון בוודאות ובספק גדול לגומלין אך מקווים שלא מדובר בפציעה שתגרום לו להיעדר יותר מכמה שבועות.

בקבוצה רוצים להתחזק בכל מקרה בשחקן הגנה נוסף שכן הפציעה של אורן ביטון תביא לכך שמתן אוחיון יצוות כמגן שמאלי במשחקי הליגה בהם יקבל מיחאי קורהוט מנוחה. חאתם עבד אלחמיד הוא המועמד המוביל אך בשלב זה נראה שהעסקה עדיין לא קרובה להיסגר אחרי שהאלופה הגישה הצעה ראשונית שלא התקבלה על ידי אשדוד. גם לגבי אוראל דגני בבאר שבע מעריכים את הסיכויים שהשחקן יגיע כקלושים בשל המאבק של השחקן מול הפועל תל אביב.

(עדכון ראשון: 12:00)
(עדכון שני: 17:32)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איסק קואנקה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ייכלל בסגל לראשונה? איסק קואנקה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully