וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם בבית"ר ירושלים: "בקצב הזה, נראה שאין מנוס מפרידה ממימר"

13.8.2017 / 10:53

בבית"ר לא התרגשו מההפסד לאשקלון, אבל עדיין אין רגיעה אמיתית ביחסים בין טביב למאמן. גורם: "לטביב יש את הדרך שלו ומי שלא יילך איתו לא יהיה בבית"ר". במידה שמימר לא ימשיך: גיא לוי המועמד המוביל להחליפו. פול אדגר יגיע להתרשמות

שרון מימר, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מעמדו מעורער. שרון מימר/קובי אליהו

בבית"ר ירושלים לא לקחו קשה מדי את ההפסד אתמול (שבת) בגביע הטוטו 2:1 להפועל אשקלון. בבית"ר תיכננו מראש לתת מנוחה לחלק מהשחקנים וכמה שיותר דקות משחק למחליפים. לקראת משחק פתיחת העונה נגד מכבי תל אביב יתרגל המאמן שרון מימר הרכב מלא במהלך השבוע עם אנטואן קונטה כבלם, קלאודמיר פריירה בקישור וייתכן כי אריק סאבו אף ימשיך כמגן ימני.

ברקע לכל זאת, עדיין אין רגיעה אמיתית ביחסים בין אלי טביב לשרון מימר. בין השניים יש חוסר הסכמות בנוגע לדרך המקצועית של המועדון ובנוגע לשחקנים כאשר אם הנושא לא ייפתר בקרוב הפרידה תהיה בלתי נמנעת. גורם במועדון אמר אתמול: "אפשר להסכים עם טביב ואפשר שלא, אבל יש לו את הדרך שלו ומאמן שלא יילך איתו לא יהיה בבית"ר ירושלים. בקצב הזה נראה שאין מנוס מפרידה". מי שעדיין עומד בין השניים הוא אלי אוחנה אך במידה שהעניינים לא יירגעו בתקופה הקרובה אזי גם אוחנה מבין שלא יהיה מנוס מפרידה.

במידה שבית"ר תיפרד אכן ממימר, המועמד המוביל להחליפו הוא גיא לוי שאימן את הקבוצה לפני כשנתיים. לוי לא הגיע להבנות כספיות עם טביב בסיום אותה עונה, אך מאז יושרו ההדורים בין השניים ואם מימר לא ימשיך, לוי הוא המועמד המוביל.

מרסל הייסטר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ממשיך לאכזב. מרסל הייסטר/ברני ארדוב

בצד המקצועי בקבוצה ישנה אכזבה מאריק סאבו ומרסל הייסטר. בעוד הייסטר עוד משדר אנרגיות של אחד שרוצה להצליח, בנוגע לסאבו במועדון חלוקים: "הוא נראה אדיש בטירוף. הוא צריך לקחת אחריות ולהוביל ובמקום זאת משחק כאילו הוא עושה טובה, זה לא יימשך ככה".

במהלך השבוע הקרוב אמור להגיע להתרשמות הקשר מחוף השנהב פול אדגר בן ה-19. אדגר מגיע כראייה לטווח ארוך ובמידה וירשים ייתכן כי יוחתם ויושאל בשלב ראשון. טל כחילה היה בבדיקות בבית החולים עד השעות המאוחרות של הלילה כאשר השחקן ככל הנראה סובל משבר באפו. עדיין לא ברור כמה זמן ייאלץ להיעדר. השחקן היה רוצה שיימצא פיתרון ולשחק כבר ביום ראשון נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully