וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוסמאן דמבלה הושעה מדורטמונד עד הודעה חדשה, דיווח: פאוליניו סיכם בברצלונה

הגרמנים הודיעו כי הכוכב מושעה עד הודעה חדשה לאחר שהחרים את האימונים. ב"ספורט" מדווחים שהברזילאי יחתום ל-4 עונות תמורת 40 מיליון יורו. ליברפול משלימה עם העזיבה של קוטיניו

AP
שחקן נבחרת ברזיל פאוליניו. AP
בדרך לברצלונה. פאוליניו/AP

ברצלונה תפתח הלילה (ראשון, 23:00, ספורט1) את העונה שלה באופן רשמי עם משחק הסופרקופה המסורתי מול ריאל מדריד אותה היא תארח למפגש הראשון מבין שניים. אולם, מאחורי הקלעים במועדון שוקדים במרץ על החתמת שחקני חיזוק בעקבות עזיבתו של ניימאר וב"ספורט" הקטלאני מדווחים שהבלאוגרנה הגיעו לסיכום עם גוואנגז'ו אברגרנדה לרכישתו של פאוליניו תמורת כ-40 מיליון יורו.

קשר נבחרת ברזיל ניהל מו"מ ממושך הקיץ עם ברצלונה, שרצתה מאוד להחתים אותו למרות סירובם של הסינים לשחררו. על פי הדיווח ההודעה הרשמית על פאוליניו צפויה לצאת במהלך היום כאשר השחקן יחתום לארבע עונות במועדון וירוויח כ-5 מיליון יורו לעונה.

ומה עם עוסמאן דמבלה? בורוסיה דורטמונד הודיעה הבוקר כי הקשר הצרפתי המוכשר הושעה עד הודעה חדשה לאחר שהחמיץ את האימון בשבוע שעבר על דעת עצמו. בהודעה הזו דורטמונד למעשה מכינה את הקרקע לעזיבה של השחקן, שמצידו נמצא בנתק מוחלט מהמועדון וההערכה היא כי העסקה תיסגר בימים הקרובים כדי לסיים את הסאגה הזו שמעיבה על הקבוצה הגרמנית. הקבוצה של פטר בוס כבר דחתה את ההצעה הראשונית של ברצלונה, בגרמניה דווח כי הקבוצה תדרוש הצעה כוללת של 150 מיליון יורו עבור היהלום.

עוד בנושא:

ג'רארד פיקה: "ידענו שניימאר עוזב בחתונה של מסי, דני אלבס שכנע אותו"
העברות בעולם - 13.8: אובמיאנג קורץ למילאן, פאביניו בדרך לפ.ס.ז'
אנטוניו קונטה: "צריך להשתפר הרבה". תומר חמד: "ידענו שיהיה קשה"

עוסמאן דמבלה שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
המעבר מתקרב? דמבלה/GettyImages

אגב, פאוליניו אמור לשחק בהמשך היום עם קבוצתו שתארח את הנאן במסגרת המחזור ה-22 בליגה הסינית. אחרי שתי עונות בטוטנהאם מהפרמיירליג, פאוליניו החל את עונתו השלישית בסין. בעונה החולפת הוא כבש שבעה שערים עבור גוואנגז'ו והעונה יש לו שבעה שערים כבר אחרי 20 מחזורים. פאוליניו הוא שחקן הרכב קבוע גם בנבחרת הברזילאית והוא הבריק עם שלושער במשחק החוץ מול אורוגוואי החזקה במוקדמות המודיאל במרץ האחרון.

אשר לקוטיניו, הברזילאי לא שיחק אתמול עם קבוצתו במחזור הפתיחה של הפרמיירליג בטענה לכאבים בגבו, אולם מקורביו טוענים שהעסקה קרובה להיסגר. אגב, בחנות בליברפול שבה מוכרים חולצות של המועדון כבר הסירו את הפוסטר של הברזילאי (צפו למעלה).

צפו בפוסטר של קוטיניו מוסר מחנות בליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully