וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי ת"א: "לא הגיוני שנעלה את ההצעה על עטר ב-100 אחוז"

הצהובים התייחסו לדיווחים על כך שהם הציעו 1.2 מיליון יורו על חלוץ מכבי חיפה: "הגיוני שאחרי שהצענו 600 אלף יורו, נציע 1.2 מיליון?". גורם במכבי חיפה: "אם מכבי ת"א לא תשלם את מה שדרשנו, היא לא תקבל את עטר"

שחקן מכבי חיפה אלירן עטר. ברני ארדוב
הסאגה נמשכת. אלירן עטר/ברני ארדוב

מכבי תל אביב ניצחה אמש (שבת) 1:2 את הפועל רעננה בגביע הטוטו, אך במועדון עוסקים מאחורי הקלעים בעסקת אלירן עטר. גורם במועדון טען אתמול (שבת) כי ההצעה שהוצעה למכבי חיפה על אלירן עטר נמוכה בהרבה ממה שהתפרסם בימים האחרונים בכלי התקשורת. "הרי מכבי חיפה פירסמה שאנחנו הצענו 600 אלף יורו", נאמר על ידי אותו גורם במכבי תל אביב. "הגיוני שאחרי שהצענו 600 אלף יורו נבוא ונציע 1.2 מיליון יורו? נעלה ב-100 אחוז את ההצעה רק כי מכבי חיפה סירבה להצעה של 600 אלף והיא רצתה 1.5 מיליון יורו?"

לדברי אותו גורם, כל צד יודע היטב מה הצד השני רוצה או מוכן לשלם ולכן רק מיטש גולדהאר או יעקב שחר יכולים להחליט אם להיענות לצד השני. אגב גם אמש המשיכו במכבי תל אביב להתייחס באותו האופן בדברים הרשמיים.
המנכ"ל בן מנספורד אמר אתמול באצטדיון בנתניה: "אלירן עטר הוא שחקן מכבי חיפה. אני אומר את זה כבר כמה שבועות שהוא שחקן של מכבי חיפה וצריך לכבד את זה". ג'ורדי קרויף המשיך בקו הרגיל שלו ואמר: "אני לא מעורב במשאים ומתנים המתנהלים בין המועדון לשחקנים".

עוד בנושא:

טל בן חיים: "התלבש לי". ג'ורדי קרויף: "יש לנו לא מעט קשיים"
מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את הפועל רעננה בגביע הטוטו
יעקב שחר בראיון: "אלירן עטר ביקש לעבור למכבי תל אביב"

ג'ורדי קרויף, יורדי קרויף, מכבי תל אביב,. מגד גוזני, מגד גוזני
הוא כבר חושב על אלטאך. ג'ורדי קרויף/מגד גוזני, מגד גוזני

ועדיין למרות רוח הקרב המתונה בין המועדונים, העריכו גם בסוף השבוע בסביבתו של אלירן עטר שהעסקה תצא לפועל בסופו של דבר ולו בשל העובדה שמכבי חיפה לא רוצה את עטר אצלה ולאור זאת יהיה חייב שחר להתפשר ולהתיישר עם הסכום שמוכן גולדהאר לשלם. קרויף דיבר אתמול אחרי המשחק אותו ניצחה מכבי תל אביב בגביע הטוטו והתייחס כבר הלאה לקראת המשימות הקרובות של הקבוצה. "אנחנו לא יכולים להגיד שאנחנו פייבוריטים נגד אלטאך. נצטרך להכין את עצמנו היטב לקראת המשחק הזה ובית"ר ירושלים במחזור הראשון תגיע רק לאחר מכן".

גורם במכבי חיפה מסר בתגובה: "מכבי תל אביב תשלם את מה שדרשנו, אם הם לא ישלמו הם לא יקבלו".

באשר לפצועים של מכבי תל אביב אמר קרויף: "אנחנו מאוד מקווים שאיתן טיבי יעמוד לרשותנו ביום חמישי. לגבי אלי דסה. הוא נפצע בדיוק כמו דור מיכה ואני זוכר היטב איך בתקשורת תיארו זאת כסקנדל שמיכה לא משתתף במשחקי הנבחרת ובסוף כולם ראו שמיכה בחור מאוד הגון וישר ולקח לו הרבה זמן לחזור מהפציעה. השחקנים של מכבי תל אביב שיחקו בשנתיים האחרונות המון ובקושי זכו למנוחה כי זה מה שקורה שאתה לא זוכה בתארים וצריך לשחק הרבה משחקים במוקדמות. אני לא יודע מתי אלי דסה יחזור. זה יכול לקחת הרבה זמן. הוא בטוח לא יהיה כשיר למשחקי הנבחרת בקרוב".

טל בן חיים אמר על השער הנהדר שכבש: "אני שמח שהבקעתי אבל לא צריכים לבנות עלי יותר מדי כי הבאנו שחקנים בעמדות קדמיות שיכולים לתרום הרבה בהבקעת שערים". על התקריות עם שמעון אבוחצירה בתחילת המשחק, אמר בן חיים: "זה חלק מהמשחק. ניסיתי לא להגיב לפרובוקציות האלה אבל זה חלק מהכדורגל ולא צריך לייחס לזה יותר מדי חשיבות". לקראת פתיחת העונה בליגה אמר בן חיים: "אנחנו שואפים להציג בכל משחק יכולת יותר טובה. ביום חמישי באירופה מצפה לנו אופרה אחרת לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully