וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "עם קצת מזל היינו מנצחים", יובל נעים: "ההרחקה היתה מיותרת"

מאמן בית"ר ירושלים ניסה להמעיט מערך ההפסד לקבוצה הדרומית 2:1 בגביע הטוטו: "המטרה הייתה לתת דקות לשחקנים שלא שיחקו". מאמן אשקלון התנצל על הרחקתו בשל ויכוח עם השופט: "לא במקום"

שרון מימר, מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"מאוד רוצים להביא זר". מימר/קובי אליהו

בית"ר ירושלים הייתה רחוקה מלהרשים הערב כשהפסידה 2:1 להפועל אשקלון במסגרת גביע הטוטו. הירושלמים אמנם כבר הבטיחו טרם שריקת הפתיחה את עלייתם לרבע גמר גביע הטוטו ואיפשרו מנוחה לחלק מהשחקנים המובילים, אך ספק אם מישהו במערכת מרוצה מהפסד לקבוצה הדרומית

המאמן שרון מימר אמר לאחר שריקת הסיום: "אנחנו מתכוננים הרבה זמן, המטרה פה היתה לתת דקות לשחקנים שלא שיחקו. רצינו להמשיך את המומנטום הטוב, עם טיפת מזל היינו יוצאים עם ניצחון. אנחנו מאוד רוצים להביא שחקן זר שיחזק אותנו בהגנה, כרגע זה הולך קצת קשה. אנחנו צריכים את זה. יש הרבה שמות, מנסים בכל הכוח, מקווה שזה יסתדר בהקדם.

על המטען שהוצמד לביתו של אלי טביב אמר מימר: "אני אישית דיברתי עם אלי טביב. זה לא מתאים, לא ראוי, לא צריך להיות בחיים שלנו. זה עצוב. אנחנו מקווים שיישאר חזק ושהדברים האלה לא יקרו יותר".

מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים. קובי אליהו
"המאמנים בלחץ". יובל נעים/קובי אליהו

יוסי בניון הוסיף: "החמצנו כמה מצבים והתוצאה היתה יכולה להיראות אחרת אבל זה חלק מהמשחק. בחלקים גדולים של המשחק כן נראינו טוב אבל לא עשינו הגנה מספיק טוב וחטפנו. אנחנו מוכנים לליגה. כמובן שאסור לתת לתוצאה כזאת להשפיע עלינו. רק לפני חודשיים עזבתי את מכבי אז כמובן שיהיה נחמד לחזור ולראות את השחקנים".

מנגד, מאמן הפועל אשקלון יובל נעים שהורחק בדקה ה-36 לאחר שהתווכח עם השופט אמר בסיום: "ההרחקה היתה מיותרת, ביקשתי סליחה כי ההתנהגות שלי לא היתה במקום, אבל גם השופטים צריכים להבין שהמאמנים בלחץ ושזה חלק מהמשחק. לא צריך יותר מדי להחמיר. אני רוצה לשלוט באמוציות שלי, לא תמיד מצליח. נראינו הרבה יותר טוב היום מבשבועיים האחרונים. התוצאה פחות חשובה, אבל תמיד טוב לנצח. אני מאוד מרוצה, אבל מה שחשוב זה משחקי הליגה ולשם אנחנו נכוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully