וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "התלבש לי". ג'ורדי קרויף: "יש לנו לא מעט קשיים"

12.8.2017 / 21:40

בלם מכבי תל אביב קיבל מחמאות מסטיב מקלארן על השער הנפלא: "חיכיתי לזה מאז הגול במדי בולטון נגד טוטנהאם". דודו אברהם: "גם אם יבעט עוד 200 פעם, הוא לא ישחזר את השער הזה"

טל בן חיים, מכבי תל אביב,. מגד גוזני, מגד גוזני
המתנה ארוכה. טל בן חיים חוגג/מגד גוזני, מגד גוזני

מכבי תל אביב ערכה הערב (שבת) הכנה אחרונה לקראת המשחק הראשון מול אלטאך האוסטרית בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. הצהובים ניצחו 1:2 את הפועל רעננה בגביע הטוטו, כשהבלם טל בן חיים כבש שער נדיר, הראשון שלו במסגרת קבוצה מאז 2005 (אז במדי בולטון לרשת טוטנהאם) ושלומי אזולאי הוסיף. דור חוגי צימק למפסידה, שתחסר במחזור הפתיחה של ליגת העל מול עירוני קרית שמונה את מוחמד שכר שהורחק הערב.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את הפועל רעננה בגביע הטוטו
מונס דאבור בישל בתוספת הזמן והעניק לזלצבורג 0:1 על אלטאך
יעקב שחר בראיון: "אלירן עטר ביקש לעבור למכבי תל אביב"

ג'ורדי קרויף, יורדי קרויף, מכבי תל אביב,. מגד גוזני, מגד גוזני
לא שקט. ג'ורדי קרויף/מגד גוזני, מגד גוזני

ג'ורדי קרויף, מאמן מכבי תל אביב: "אנחנו מנסים להיות מוכנים לאלטאך, אבל יש לנו לא מעט קשיים כרגע. אני לא יכול להגיד שאנחנו פייבוריטים, נצטרך להיות במיטבנו. אנחנו מקווים שאיתן טיבי יהיה כשיר למשחק ביום חמישי".

טל בן חיים, שקיבל מחמאות גם מסטיב מקלארן על השער הנדיר: "התלבש לי הפעם. לקח הרבה זמן, לא כבשתי מאז בולטון נגד טוטנהאם ואני שמח שזה קרה. העימות עם אבוחצירה הוא חלק מהמשחק, לא צריך לייחס לזה יותר מדי חשיבות. אנחנו עדיין בתחילת הדרך, הליגה עוד לא התחילה. בחמישי תהיה אופרה אחרת, יהיה משחק קשה מאוד".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דודו אברהם, הפועל רעננה,. מגד גוזני, מגד גוזני
מרוצה מהיכולת. דודו אברהם/מגד גוזני, מגד גוזני

דודו אברהם, מאמן הפועל רעננה: "לשחק ב-10 שחקנים מול מכבי תל אביב זה קשה, אבל אני לוקח הרבה דברים מהמשחק הזה. חזרנו לעניינים והשארנו את המשחק בחיים, גם יכולנו להשוות בדקות הסיום. למרות שהם היו ביתרון מספרי, הם לא הגיעו לשום מצב. הגול של טל בן חיים? גדלתי איתו, גם אם הוא יבעט עוד 200 פעם הוא לא ישחזר את השער הזה".

שניר שוקר: "הפסד מבאס, במיוחד שנראינו טוב ב-10 שחקנים. אלמלא האדום, אני חושב שהתוצאה הייתה אחרת. אנחנו מוכנים לפתיחת העונה. יש עוד כמה דברים לעבוד עליהם, אבל המצב טוב. השער של בן חיים? גול בשמאל, מרחוק, כיף לראות שערים כאלה, חבל שזה נגדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully