וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה השלימה את הסגל עם החתמתו של טאליב זאנה

12.8.2017 / 20:25

הסנטר הניגרי (26, 2.06) ששיחק במשך שנתיים בקבוצת הבת של אוקלהומה סיטי ת'אנדר, וזכה אשתקד ביורופקאפ במדי נאנטר ישלים את הסגל של נדב זילברשטיין. תומר לוינסון יושאל לליגה הלאומית

טאליב זאנה עירוני נס ציונה. רויטרס
המצטרף האחרון. טאליב זאנה/רויטרס

עירוני נס ציונה השלימה הערב (שבת) את הסגל לקראת העונה הקרובה, לאחר שהחתימה את הסנטר הניגרי טאליב זאנה ששיחק בעונה שעברה בנאנטר הצרפתית. הסגל של הכתומים כולל נכון לעכשיו 11 שחקנים, ארבעה שחקנים זרים ושבעה ישראלים שמחזיקים בחוזה, כשכוכב נבחרת הנוער תומר לוינסון צפוי להיות מושאל השנה לליגה הלאומית להפועל כפר סבא.

זאנה (26, 2.06), יליד ניגריה, הגיע לארצות הברית בגיל 16, ואחרי שסיים את לימודיו בתיכון מקומי הגיע לאוניברסיטת פיטסבורג. אחרי שנפצע בעונתו הראשונה שיחק ארבע שנים נוספות ורשם בעונת 2013/14 ממוצע של 13 נקודות ו-8.6 ריבאונדים למשחק. הוא לא נבחר בדראפט 2014, אך בכל זאת שיחק שבעה משחקי הכנה לעונה עם אוקלהומה סיטי ורשם 4.4 נקודות ו-5 ריבאונדים לפני ששוחרר והגיע לקבוצת הפיתוח של הת'אנדר. אחרי שנתיים בליגת הפיתוח יצא השנה לצרפת וחתם בנאנטר, שסיימה את העונה כאלופת היורופקאפ. זאנה לא הרבה לשחק, גם בשל פציעות, ורשם בליגה הצרפתית 7.8 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ב-16.6 דקות למשחק וביורופקאפ 6.2 נקודות ו-3.4 ריבאונדים ב-14.9 דקות בממוצע.

זאנה מצטרף במצבת הזרים של הכתומים לג'רון ג'ונסון, גארי בראון ודקוואן קוק. חבורת הישראלים של נדב זילברשטיין כוללת חמישה שחקנים שממשיכים מהליגה הלאומית - הקפטן טל דן, גולן גוט, אלעד הופמן, רביב פיטשון וגיל אמיתי, ושני שחקני חיזוק מהקיץ הנוכחי - אלישי כדיר ונאור שרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully