וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "ידענו שניימאר עוזב בחתונה של מסי, דני אלבס שכנע אותו"

רגע לפני הסופרקופה מול ריאל מדריד, בלם ברצלונה סיפר: "כשצייצתי ידעתי ב-100 אחוז שהוא עוזב". זידאן לא התחייב שרונאלדו יפתח: "נראה ביום המשחק" (ראשון, 23:00, ספורט1)

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה. GettyImages
בכורה רשמית. ואלוורדה/GettyImages

עונת הכדורגל בספרד תצא לדרך מחר (ראשון, 23:00, ספורט1) בהילוך גבוה. כמה גבוה? עם הקלאסיקו הראשון מבין לפחות ארבעה. ברצלונה תארח את ריאל מדריד במשחק הראשון ביניהן בסופרקופה, כאשר הגומלין יתקיים ארבעה ימים לאחר מכן בסנטיאגו ברנבאו.

עוד בנושא:

מחזור פתיחה משוגע באנגליה: צ'לסי הפסידה לברנלי 3:2
מחזור פתיחה משוגע באנגליה: 3:3 דרמטי בין ליברפול לווטפורד
מחזור פתיחה משוגע באנגליה: ארסנל ניצחה את לסטר 3:4

seperator

לפני כשבועיים ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד 2:3 במשחק הכנה במיאמי, אבל הפעם מדובר בהתמודדות הרבה יותר חשוב. המאמן ארנסטו ואלוורדה, שיערוך בכורה רשמית על הקווים בקאמפ נואו, אמר: "המשחק במיאמי היה משחק הכנה. עכשיו אנחנו משחקים על תואר ושתי הקבוצות יהיו הרבה יותר רציניות. יש לי מספיק שחקנים שיכולים להיכנס לנעליו של ניימאר. בברצלונה סגנון המשחק יותר חשוב מהמערך. אנחנו צריכים לשחק בסטייל של בארסה ולא משנה עם יהיו שלושה, ארבעה או חמישה בהגנה".

ג'רארד פיקה הוסיף: "יש לי יותר מוטיבציה במשחקים נגד ריאל מדריד. ננסה להציג יכולת טובה, ננסה לשלוט במשחק וכמובן שננסה לנצח. ניימאר? כמה ממכם היו עוזבים למקום אחר בשביל כסף? כל אחד מקבל את ההחלטות שלו בחיים ולא צריך לשפוט אותו. כשצייצתי ידעתי ב-100 אחוז שהוא עוזב, זה היה הניסיון האחרון שלי. ידענו שהוא עוזב בחתונה של מסי, דני אלבס שכנע אותו לחתום בפריס סן ז'רמן".

עוד באותו נושא

יום ראשון בצרפת: הבכורה של ניימאר במדי פריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
כמה דקות הוא ישחק? רונאלדו/רויטרס

זינדין זידאן שבתקופה הקצרה שלו כמאמן ריאל מדריד כבר זכה בכל תואר גדול אפשרי, מקווה להניף את הסופרקופה בפעם הראשונה (כשחקן עשה זאת פעמיים). "לא משנה מי ישחק במקום ניימאר - זה יהיה שחקן טוב מאוד. הם ביצעו כמה שינויים, אבל בסופו של דבר ברצלונה היא ברצלונה", אמר הצרפתי, "אנחנו יודעים איך הם משחקים וזה לא ישתנה. אם נחשוב שהמשחק מחר יהיה קל יותר בגלל שניימאר לא נמצא, נטעה".

על האפשרות שכריסטיאנו רונאלדו יפתח בהרכב אחרי שעלה מהספסל בסופרקאפ האירופי, אמר המאמן: "נראה מחר. כולם במצב טוב, נפשית ופיזית, וכולם רוצים לשחק. כריסטיאנו בסדר, הוא חזר מחופשה ונמצא איתנו רק מספר ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully