וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: 90 דקות ובישול לדאבור ב-0:1 של זלצבורג על אלטאך

החלוץ הישראלי סידר להאנס וולף שער ניצחון דרמטי על יריבת מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית. מרציאנו עמד בשער היברניאן ב-2:3 המצוין על ריינג'רס בחוץ. נאתכו ניצח את ספרטק

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
ניצחון דרמטי. דאבור/רויטרס

* מונס דאבור שיחק הערב (שבת) 90 דקות במדי רד בול זלצבורג ובישל את שער הניצחון הדרמטי של קבוצתו ב-0:1 על אלטאך בחוץ. האנס וולף שנכנס כמחליף, כבש ארבע דקות בתוך תוספת הזמן אחרי מסירה של החלוץ הישראלי. אלטאך תארח את מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב במשחק הראשון ביניהן במוקדמות הליגה האירופית.

* אופיר מרציאנו פתח בשערה של היברניאן והשלים 90 דקות בניצחון המצוין 2:3 על ריינג'רס בחוץ. השוער הישראלי אמנם נכנע לשער של אלפרדו מורלוס בדקה ה-3, אבל היבס ביצעה מהפך בזכות שערים של סיימון מארי (21), ג'יימס טברנייר (עצמי, 39) ו-ויקינטאס סליבקה (65). טברנייר צימק ל-3:2 בדקה ה-81. הקבוצה של מרציאנו עם 6 נקודות מ-6 אפשריות.

* ביברס נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-69, ב-1:2 היקר והיוקרתי של צסק"א מוסקבה על האלופה ספרטק מוסקבה. לצסק"א 12 נקודות אחרי שישה מחזורים. הקשר הישראלי נכנס בפיגור 1:0, אבל קבוצתו כבשה בדקות 83 ו-84 והשלימה מהפך.

* גידי קאניוק נכנס כמחליף בדקה ה-80 ובישל את החמישיב-0:6 של פחטקור על נפטצ'י פארגונה במחזור ה-17 בליגה האוזבקית. פחטקור מדורגת במקום הרביעי בטבלה האוזבקית.


עוד בנושא:

90 דקות לטאלב טואטחה בניצחון פרנקפורט בגביע
ליברפול איבדה יתרון ונפרדה ב-3:3 דרמטי מווטפורד
צ'לסי פתחה את העונה באנגליה עם הפסד בברנלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully