וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "קוטיניו? אקבל כל החלטה של ההנהלה בנושא"

מנג'ר ליברפול התייחס למעמדו של הכוכב הברזילאי שרוצה לעבור לברצלונה ונותר מחוץ לסגל בתיקו המאכזב מול ווטפורד: "ההנהלה היא זו שמחליטה איזה שחקן למכור ואיזה לא. אני לא קשור לזה"

יורגן קלופ, מנג'ר ליברפול. AP, AP
"אי אפשר לצפות לשלמות במשחק הראשון". קלופ/AP, AP

יום לא פשוט עבר על מנג'ר ליברפול יורגן קלופ שראה את המרסיסיידס שלו סופגים שער בדקה ה-94 בדרך לשוויון 3:3 מול ווטפורד במחזור הפתיחה של הפרמייר ליג. בנוסף על כך הכוכב הגדול שלו פליפה קוטיניו שלא נכלל בסגל למשחק מתעקש לעזוב את המרסיסיידס לברצלונה.

קלופ התייחס לאחר המשחק למעמדו של קוטיניו ואמר: "אמנם לא היה לי זמן לחשוב על זה היום כי הייתי צריך להתכונן למשחק, אבל אני רוצה להגיד דבר חשוב. כמנג'ר של מועדון כדורגל יש לי בוסים. הם למשל אלו שמחליטים, באופן כללי, אם אנחנו נמכור שחקנים או לא. אז עליי לקבל זאת. אני לא יכול להגיד דבר (על קוטיניו). אני אחראי על כל השחקנים שלנו, לא רק על אחד או שניים מהם. אני לא מקבל את ההחלטות בנושא הזה".

בעניין התיקו המאכזב מול ווטפורד המנג'ר הגרמני לא היה חד משמעי והכריז: "בכדורגל זה הגיוני להיות בעל חוש ביקורת עצמית, אבל בסופו של דבר במשחק הליגה הראשון אי אפשר לצפות לשלמות. עלייך להיאבק על התוצאה, עליך לנצל את ההזדמנויות שלך וליישם דברים שאתה עובד עליהם". קלופ המשיך ואמר: "הכול שונה במשחק הליגה הראשון מאשר בטרום העונה. במחצית הראשונה לא הייתי מרוצה ממה שראיתי, המשחק היה מאוד פיזי ווטפורד גברו עלינו במאבקים שהיו במשחק. ואז במחצית השנייה הבקענו שני שערים נפלאים והיה משחק טוב, אבל אז קיבלנו גול מאופסייד. קשה לקבל את זה, זה מרגיש לא טוב, אבל חייבים להמשיך קדימה כדי להשתפר. זה מה שאמרתי לשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully