וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: נבחרת הקדטים ניצחו את סרביה 71:79

הישג נאה נוסף לשחקנים של אורן אהרוני, שנמצאים במאזן של 0:2 לאחר שגברו על קרואטיה ביום שישי. ריצת 0:18 ברבע האחרון סגרה עניין, דני אבדיה סיים עם 17, 15 ריבאונדים ו-8 אסיסטים

נבחרת הקדטים של ישראל. קרדיט: איגוד הכדורסל,
יופי של ניצחון. הקדטים חוגגים/קרדיט: איגוד הכדורסל

אחרי הניצחון על קרואטיה אמש (שישי), השיגה היום נבחרת הקדטים של ישראל ניצחון גדול נוסף באליפות אירופה - הפעם 71:79 על סרביה. מחר ב-14:45 תפגוש ישראל את ליטא כדי לנסות ולהבטיח את המקום הראשון בבית המוקדם והקשה.

סרביה פתחה מצוין ועלתה ליתרון 4:12 מהיר לפני שאורן אהרוני לקח פסק זמן. ישראל חזרה למשחק, ירדה בסיום הרבע הראשון בפיגור 13:16 ונתנה רבע שני נהדר בראשותו של רזיאל חיון שקלע 16 נקודות עד ההפסקה וסידר לכחולים 29:37 עם הירידה לחדרי ההלבשה. סרביה חזרו למשחק ברבע השלישי שהתנהל צמוד לכל אורכו, עד שיוויון 52:52 דקה לסיומו. הרבע האחרון היה תצוגה גדולה של הנבחרת בכחול שהשלימה ריצת 0:18 מדהימה כדי לסגור עניין.

דני אבדיה היה האיש המרכזי ברבע הזה עם מגוון מהלכי התקפה גדולים יחד עם הרבה עזרה מדורי סהר. בסיום 71-79 לישראל.

בלטו בישראל: רזיאל חיון 18, דני אבדיה 17, 15 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, סהר דורי 16 ו-9 ריבאונדים.

המאמן אורן אהרוני אמר בסיום: "עשינו ניצחון טוב על קבוצה איכותית מאד אבל האופי של הטורניר הזה, זה שזה עדיין לא נותן לנו כלום ואנחנו צריכים להמשיך להיות חדים ומפוקסים, להביא את עצמנו כל יום מחדש לשחק את הכדורסל הכי טוב שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully