וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניימאר כבש ובישל בבכורה, 0:3 לפריס סן ז'רמן על גנגאן

הרכש היקר בהיסטוריה חגג שער בבכורה (82) ולפני כן בישל לקבאני (62). איקוקו כבש שער עצמי מוזר (52). פלקאו כבש שלושער ב-1:4 של מונאקו בדיז'ון, תבוסה הזויה לליל בשטרסבורג

ניימאר חוגג עם אדינסון קבאני שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא היה מוכן לסיים בכורה בלי שער. ניימאר עם אדינסון קבאני/רויטרס

המחזור השני בליגה הצרפתית הגיע לשיאו הערב (ראשון) עם הופעת הבכורה של ניימאר, שנתן הצגה כבר במשחק הראשון עם שער ובישול ב-0:3 של פריס סן ז'רמן בגנגאן. עוד לפני כן, קיבלנו משחק מוזר בשטרסבורג, שם העולה החדשה ניצחה 0:3 את ליל שנאלצה להציב שני שחקני שדה בשער בחצי העונה האחרונה. מונאקו נותרה מושלמת אחרי 1:4 על דיז'ון עם שלושער של רדאמל פלקאו.

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
יהיו עוד הרבה חגיגות העונה. שחקני פריס סן ז'רמן/רויטרס

גנגאן - פריס סן ז'רמן 3:0

האיש השווה 222 מיליון יורו סיפק שואו כבר בהופעת הבכורה שלו במדי פ.ס.ז'. הברזילאי ביקש את הכדור בכל הזדמנות, ביצע דריבלים בקלילות מול ההגנה המעובה שהציב אנטואן קומבוארה ובסופו של דבר גם סיפק מספרים. אחרי לא מעט החמצות, פ.ס.ז' קיבלה מתנה בדמות שער עצמי אומלל של האקס ז'ורדן אקוקו בדקה ה-52. 10 דקות לאחר מכן מצא ניימאר את אדינסון קבאני בכדור עומק גאוני, והאורוגוואי החזיר לו עם אסיסט בדקה ה-82. השילוב הזה הולך להתעלל בהגנות רבות בעונה הקרובה. פ.ס.ז' נותרה מושלמת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן מול ז'רמי סורבון שחקן גנגאן. רויטרס
ביקש את הכדור בכל הזדמנות. ניימאר מול ז'רמי סורבון/רויטרס

דקה 4: ניימאר עם מהלך ראשון, ניסה למצוא את קבאני עם הקפצה מקצה הרחבה, אבל הגנת גנגאן הסתדרה.

דקה 16: קבאני היה צריך לכבוש את הראשון כשנותר חופשי בצד שמאל של הרחבה, אבל השוער השבדי יונסון עצר את הבעיטה שלו.

דקה 20: ניימאר השאיר מאחור שני שחקנים והגיע למצב בעיטה, אך הכדור שלו בימין חלף מטר מעל המשקוף.

דקה 35: כמה קרוב לראשון של פ.ס.ז'. ניימאר הרים מצד ימין ומרקיניוס התעופף כדי לנגוח למשקוף.

דקה 37: קבאני סובב כדור חופשי למסגרת, יונסון הדף לקרן.

דקה 52: גול! איזה שער מגוחך. איקוקו, אקס פ.ס.ז', ניסה להחזיר לשוער יונסון מתוך הרחבה, עשה את זה חזק מדי והשוער רק ליטף את הכדור שפגע בקורה ונכנס פנימה. 0:1 לפריס סן ז'רמן.

דקה 55: עוד הזדמנות לקבאני שביצע מהלך יפה ונכנס לרחבה, אך יונסון הדף גם הפעם.

דקה 62: גול! יופי של בישול בכורה של ניימאר. הברזילאי לקח כדור מאזור הרחבה של קבוצתו ובמסירת עומק נפלאה מצא את קבאני, שהפעם סיים בצורה חדה עם רגל ימין וקבע 0:2 לפריס סן ז'רמן.

דקה 82: גול! הנה זה בא. אחרי כמה ניסיונות שנבלמו, ניימאר חיכה ברחבה, קיבל מסירה מקבאני משמאל ושלח רגל כדי לדחוק לרשת העליונה מארבעה מטרים. שער בכורה לרכש היקר בהיסטוריה, 0:3 לפריס סן ז'רמן.

קיליאן אמבפה שחקן מונאקו על הספסל. רויטרס
צפה מהצד. קיליאן אמבפה/רויטרס

דיז'ון - מונאקו 4:1

קיליאן אמבפה ישב על הספסל ("דעתו מוסחת", טען המאמן לאונרדו ז'ארדים) וצפה בחברו להתקפה רדאמל פלקאו מספק הצגה נוספת וחוגג שלושער עשירי בקריירה האירופית שלו. החלוץ הקולומביאני כבש כבר בדקה השלישית, הבקיע עם כדור קשתי אחרי מסירה של הרכש אדאמה דיאקבי בדקה ה-37 והשלים שלושער בנגיחה אחרי קרן של תומא למאר בדקה ה-51. בתווך, הבלם הברזילאי ז'מרסון הבקיע במספרת נפלאה בדקה ה-25, ודיז'ון רק צימקה עם כדור שהשחיל ווסלי סעיד בין רגליו של דניאל סובאשיץ'בדקה ה-43. שש משש למונאקו, שסופרת 14 ניצחונות ליגה רצופים (עוד מהעונה שעברה) והשוותה את שיא הליגה של בורדו מ-2009.

רדאמל פלקאו שחקן מונאקו חוגג. רויטרס
בכושר שיא. רדאמל פלקאו/רויטרס

שטרסבורג - ליל 0:3

העולה החדשה חגגה ניצחון בכורה במשחק מוזר מאין כמוהו. מרסלו ביילסה נאלץ לבצע שלושה חילופים ב-38 הדקות הראשונות, כשטיאגו מנדס (12), קווין מלקווי (19) ופאדו באלו טורה (38) נפצעו. לפיכך, הוא נותר ללא חילופים כאשר השוער מייק מניאן הורחק בדקה ה-63. ועל מה הורחק השוער? על כך שזרק כדור לראשו של בנג'מין קורנה. החלוץ ניקולא דה פרוויל נכנס לשער, ספג מז'ונאס מרטן בדקה ה-74 ואחרי שתי דקות פינה את המקום בין הקורות לבלם איברהים אמאדו, שנכנע לפנדל של דימיטרי ליינאר (82) ולשער נוסף של המחליף ז'רמי גרים (85). חגיגה גדולה בסטאד דה לה מנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully