וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי קרית שמונה דורשים: יציע נפרד לאוהדי הקבוצות האורחות

12.8.2017 / 10:50

ארגון האוהדים של הצפוניים למנהלת: "המספר המועט של הקהל שמגיע אינו מהווה תירוץ להושבה ביחד עם הקהל המקומי". חיים סילבס יעלה עם הרכב חזק מול הפועל חיפה: "מומנטום זה חשוב"

יוסי ציפקיס

ארגון האוהדים של עירוני קרית שמונה דורש ממנהלת הליגה לחייב, החל מהעונה הנוכחית, הקצאת יציע נפרד לאוהדי הקבוצה האורחת בכל משחק , גם אם מדובר במספר אוהדים בודדים. לטענת אותם אוהדים, העובדה כי מגייעם למשחק רק עשרות אוהדים גורמת פעמים רבות לקבוצה המארחת להושיב אותם יחד עם אוהדיה, והדבר גורם פעמים רבות גורם למתיחות ביציעים ולעיתים אף לאלימות וליחס מחפיר כלפיהם.

כעת טוענים אותם אוהדים שיש להציב עובדה לכל הקבוצות לפיה הקבוצה האורחת תזכה ליציע נפרד. המכתב הגיע לאחר שגם במשחק גביע הטוטו נגד מכבי חיפה ישבו אותם אוהדים ביציע ביחד עם אוהדי חיפה והתלוננו על יחס מחפיר מצד אנשי האבטחה. "יעידו כל אוהדי ליגת העל כי כאשר הם מגיעים לקרית שמונה הם זוכים לאירוח הטוב ביותר שיש", נכתב בין היתר במכתב שתוכנו הגיע לוואלה! ספורט, "לא משנה אם אלו חמישה אוהדים של רעננה או 3,000 של בית"ר – כולם זוכים ליציע נפרד וליחס שווה לקהל המקומי".

עוד בנושא

אוהדי עירוני קרית שמונה: "היחס שקיבלנו ממכבי חיפה היה מביש"
הפועל באר שבע: מיגל ויטור יעבור בדיקת MRI בראשון, צפוי להחמיץ את מאריבור
בית"ר ירושלים - הפועל אשקלון: מימר ייתן מנוחה לשחקני המפתח

אוהדי עירוני קרית שמונה. לילך וייס, מערכת וואלה! NEWS
יצאו למאבק. אוהדי קרית שמונה/מערכת וואלה! NEWS, לילך וייס

"המספר המועט כביכול של הקהל שמגיע אינו מהווה תירוץ להושבה ביחד עם הקהל המקומי", הוסיפו, "דבר אשר כאמור, עלול ליצור לחיכוכים מיותרים ופוגם באווירת המשחק. יש לציין כי אנו נתקלים ביחס כזה גם באצטדיונים אחרים בארץ – ומעוניינים להביא סוגיה זו לפתרון מהיר והולם אשר יחייב את כל קבוצות ליגת העל להקצות יציע נפרד לאוהדי הקבוצה האורחת."

בינתיים בצד המקצועי, המאמן חיים סילבס מתכוון להעלות את הרכבו החזק ביותר במשחק מחר נגד הפועל חיפה בגביע הטוטו, וזאת למרות שהמשחק יתקיים לפרוטוקול בלבד. "יש לנו קבוצה טובה אבל חשוב לפתוח את הליגה בצורה טובה כי מומנטום זה הדבר הכי חשוב בכדורגל", אמר שחקן בקבוצה, "נרצה לסיים את שלב הבתים של גביע הטוטו עם ניצחון ואז נגיע עם בטחון לליגה".

הרכב משוער: איתמר ניצן, אחמד עאבד, קרלוס קוויאר, מרכוס דיניז, איאד אבו עביד, מילוש ראדיודוביץ', עדן שמיר, אופיר קריאף, שלומי אזולאי, נייג'ל האסלביינק, שובל גוזלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully