וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: זידאן יאריך חוזהו בריאל מדריד וכמעט יכפיל את שכרו

בספרד טוענים כי ההצלחה הגדולה של הצרפתי סידרה לו הארכת חוזה בשלוש שנים, במהלכן ירוויח כשמונה מיליון יורו לעונה, לעומת 4.35 בעונה שעברה. 'מארקה': זידאן החליט לא להביא חלוץ

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד ממשיכה לעשות צעדים שיבטיחו את עתידה. יממה לאחר שחידשו את החוזה של איסקו, 'אס' מדווח כי הבלאנקוס הגיעו לסיכום עם זינדין זידאן על חוזה חדש לשלוש שנים במועדון. על פי מקור במועדון, ההכרזה הרשמית על חידוש החוזה של הצרפתי צפויב בקרוב, אך העניין כבר סגור. זידאן התעקש לחתום לשלוש שנים, ולא לשנתיים כפי שהוצע לו בתחילה, ועל פי הדיווח הוא מאוד מרוצה מהבעת האמון שקיבל.

זידאן כמעט יכפיל את שכרו הנוכחי, מ-4.35 מיליון יורו לעונה לכ-8 מיליון. זידאן זכה בשישה תארים בפחות משנתיים בהן הוא מאמן את ריאל (פעמיים ליגת האלופות, שני סופרקאפ אירופיים, ליגה ואליפות העולם למועדונים) והוא כבר המאמן הרביעי הכי מצליח בתולדות המועדון, כך שהחוזה החדש שהוא מקבל בהחלט הורווח ביושר.

בינתיים, על פי 'מארקה' זידאן החליט לוותר על החתמת חלוץ לעונה הבאה. הצרפתי הבין שקיליאן אמבפה בחר ככל הנראה להצטרף לפריס סן ז'רמן, והחליט להמשיך להסתבך על השלישייה הקטלנית של ריאל בשנים האחרונות - ה-BBC. זאת לאחר קיץ שבו הוטל ספק, כל אחד בזמנו, בכך שכריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל וקארים בנזמה יישארו בקבוצה.

עוד בנושא

בקולומביה טוענים: ברצלונה ופלמיירס סיכמו על העברת יירי מינה
באלוטלי בן 27: מיטב הציטוטים ממהלך הקריירה שלו
ללכת אחרי אדרסון: האם שוער הרכש היקר של גווארדיולה יעמוד בלחץ?

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
שיתוף הפעולה יימשך זידאן ורונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully