וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: טרואה הפתיעה את ניס עם 1:2 בחוץ

חמישה ימים לפני משחק החוץ הקשה מול נאפולי בשלב פלייאוף מוקדמות ליגת האלופות והקבוצה של לוסיאן פאבר ממשיכה לאכזב. ניס עדיין ללא נקודות אחרי שני הפסדים בשני מחזורי ליגה

ווסלי סניידר שחקן ניס. רויטרס
ווסלי סניידר מוצג כשחקן ניס/רויטרס

לא כך חלמו בניס שיפתחו את עונת 2017/18 בליגה. הקבוצה של לוסיאן פאבר, שהצליחה לעבור בשלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות את אייאקס, עם 0 נקודות אחרי שני מחזורים בעקבות הפסד במחזור השני הערב (שישי) 2:1 בבית מול טרואה. ניס, שהציגה את ווסלי סניידר כשחקן הקבוצה לפני שריקת הפתיחה, נראית לא מוכנה למשחק החוץ הקשה מאוד שיש לה מול נאפולי בחוץ ביום רביעי בפלייאוף מוקדמות האלופות.

טרואה עלתה ליתרון בדקה ה-53. בנג'מין ניבה בן ה-40 שלח כדור ארוך, אדאמה ניאן הצליח לדחוף את הרגל שלו ולהקפיץ מעל השוער שיצא לא טוב, 0:1 לאורחת. ניס הצליחה לאזן בדקה ה-63 עם פנדל מפוקפק מאוד. אלאסן פלאה ספק הוכשל ובעט את הפנדל פנימה וקבע 1:1. בדקה ה-85 הצליחה האורחת לכבוש את השני ולהכריע את המשחק. ניאן השאיר לסאיף אדין חאווי, שנכנס דקה לפני כן, והצרפתי בן ה-22 בעט יפה פנימה את ה-1:2.

במשחק נוסף בצרפת, ליון הצליחה לשמור על המקום הראשון בטבלה עם ניצחון 1:2 בחוץ על ראן. ממפיס דפאי העלה את האורחים ליתרון עם כדור חופשי מדויק בדקה ה-57, מריאנו הכפיל בדקה ה-74 ובנג'מין בוריגו הצליח רק לצמק בדקה ה-86.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully