וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "יש שיחות עם זלאטן איברהימוביץ', יש לו עסק לא סגור"

מאמנה הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד אישר שהקבוצה נמצאת במגעים עם החלוץ השבדי, שצפוי לחזור לשחק רק בתחילת 2018. מוריניו הוסיף: "מאמין שהעונה שעברה לא הספיקו לו"

עריכת וידאו: מתן חדד

ז'וזה מוריניו אישר היום (שישי) שמנצ'סטר יונייטד נמצאת בשיחות עם זלאטן איברהימוביץ' בנוגע לחידוש חוזהו של החלוץ בן ה-35. לשבדי הענק לא הוצע חוזה חדש בתום חוזהו באולד טרפורד אחרי שנפגע באופן קשה בברכו במשחק הליגה האירופית נגד אנדרלכט בחודש אפריל, פגיעה שגרמה לפציעה שצפויה להשבית אותו עד תחילת 2018.

המאמן הפורטוגלי מאמין שלאיברה, שכבש בעונה שעברה 28 שערים עבור השדים האדומים, יש "עסק לא סגור" עם הפרמיירליג והוא מנסה להחזירו לאולד טרפורד, למרות שגם מילאן האיטלקית מביעה בו עניין. החלוץ קיבל אישור ממנצ'סטר להשתמש במתקני האימון ואנשי הצוות הרפואי של המועדון בזמן שיקומו, וכעת, אחרי שמוריניו אישר כי שהמועדון נמצא בשיחות כדי להחתים את החלוץ מחדש, נראה שיש סיכוי לא קטן שהשבדי ימשיך ביונייטד.

"הוא פצוע וצריך זמן כדי להחלים", אמר מוריניו, והמשיך: "הוא לא מוכן לשחק כבר מחר ולא מדובר בעניין דחוף. אני מאמין שהעונה שעברה לא הספיקה לו והוא רוצה לשחק עוד ברמות הגבוהות, יש לו עסק לא סגור עם הפרמיירליג. יש בינינו שיחות על האופצייה שהוא יצטרף אלינו בחלק השני של העונה".

עוד בנושא:

זלאטן איברהימוביץ': "בקרוב אשחרר הצהרה גדולה, זה יהיה ענק"
המנתח הכחיש את הטענות על הברך של זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' הוא הספורטאי השני הכי עשיר בבריטניה

ז'וזה מוריניו מאמן מנצ'סטר יונייטד עם זלאטן איברהימוביץ'. רויטרס
יחזרו לשתף פעולה? מוריניו ואיברהימוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully