וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אל תתלו ההפסד בדרבי בהחלטת שיפוט, יש מספיק דברים לעבוד עליהם"

11.8.2017 / 13:54

קלינגר ערך אסיפה ראשונה מאז התבוסה למכבי חיפה. אופק פישלר צפוי לפתוח במקום סויסטדט המורחק. פרקליטו של לאלה יגיש השבוע את הסיכומים, שבוע אחר כך תתקבל החלטה סופית בעניינו

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
אין תירוצים. ניר קלינגר/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, תרגל את ההרכב לקראת המשחק מול קרית שמונה ביום ראשון (19:45). המאמן נוטה לערוך שינוי אחד בלבד, כשאופק פישלר תורגל במקום ראסמוס סויסטדט. אלון תורג'מן ערך אימון חלקי ורק מחר יתברר אם הוא יעמוד לרשותו של קלינגר במשחק מול שחקניו של חיים סילבס. למרות הכישלון במשחק האחרונים, קלינגר ימשיך בשיטה של שלושה בלמים. קודם לכן ערך קלינגר אסיפה ושוחח איתם על התבוסה בדרבי. "אל תטעו ותתלו את ההפסד בהחלטת שיפוט כזו או אחרת. יש מספיק דברים שצריך לעבוד עליהם", אמר להם. קלינגר ערך גם אסיפה שהתמקדה בחלק ההגנתי.

פרקליטו של מהראן לאלה, עו"ד אייל יפה, יגיש בשבוע הבא את הסיכומים שלו בעניין הדיון של מהראן לאלה. השבוע הגיש עו"ד אפרים ברק, היועץ המשפטי של ההתאחדות, את הסיכומים שלו. בתוך כשבוע ממסירת הסיכומים של עו"ד יפה תתקבל החלטה לגביו. בהתאחדות עדיין מעריכים שיורחק לכשנה לפחות. הבלם עודד גביש ממשיך להיבחן. ההערכה היא שיחתום לאחר שתתקבל החלטה בנוגע לדור פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully