וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם צ'וברביץ' נפצע, אדלשטיין: "אוי ואבוי אם לא ניתקל בקשיים"

11.8.2017 / 14:15

מצעד הפצועים נמשך: הסנטר שנאבק על מקומו בסגל הסופי ככל הנראה יחמיץ את היורובאסקט, חשש לשבר בידו. אימון חלקי ליוגב אוחיון, שייעדר ממשחק ההכנה מול בריטניה (שבת, 20:00, אין שידור)

אתר רשמי

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות שלה ליורובאסקט והיום (שישי) ערכה הנבחרת את האימון המסכם שלה לקראת משחק ההכנה הראשון מבין שתיים נגד נבחרת בריטניה מחר (20:00, סגור לקהל ולתקשורת, דרייב אין). אחרי שבוע שהיה מלא בחיסורים באימונים, גם באימון המסכם לא זכה ארז אדלשטיין לסגל מלא, כשיוגב אוחיון שסובל מכאבים באזור שריר התאומים לא התאמן. גל מקל ועומרי כספי ,שפספסו השבוע אימונים, התאמנו כרגיל אך כספי לא ישחק בשל מחוייבותו לפרויקט שחקני ה-NBA שנחתו בישראל. מי שעוד מתאמן בשורות הנבחרת הוא יפתח זיו, שהוקפץ מהנבחרת האולימפית כדי למלא את שורות הגארדים הדלילות.

כך או כך, אדלשטיין יחסר במשחק את יוגב אוחיון, עומרי כספי שייעדר בשל מחויבות מוקדמת לסיור של שחקני ה-NBA בישראל, וכן אלכס צ'וברביץ', שנפצע באגודלו. נכון לעכשיו צ'וברביץ' נראה בספק ליורובאסקט, וקיים חשש שיש שבר בידו.

אדלשטיין הביע אכזבה על כך באימון היום. "להבדל מקמפיינים קודמים, אלכס הכין את עצמו לתפקיד מסוים וראינו ניצנים של זה מול מוזגוב. כרגע לצערי זה לא נראה טוב", אמר.

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין, הרב גלויברמן. יוסי ציפקיס
רבה, תסיר את הקללה. אדלשטיין/יוסי ציפקיס

אדלשטיין הוסיף: "פתחנו טוב וזה נותן לנו ביטחון, אבל אוי ואבוי אם לא ניתקל בקשיים, אנחנו חייבים להיתקל בקשיים".

יותם הלפרין אמר: "כל משחק הוא מבחן מבחינתנו כרגע, אין הרבה זמן עד למשחק הראשון ועכשיו יש הזדמנות טובה לשחק בסגנון קצת שונה, משהו שלא התמודדנו מולו עד היום. פציעות זה אף פעם לא טוב, בטח בזמן כל כך קצר, אבל אני בתקווה שכולם יחזרו. עשינו שני ניצחונות יפים, גם נגד פינלנד וגם מול רוסיה בהרכב מלא. אנחנו זקוקים לעוד כמה שיפורים בכל מיני קטגוריות כדי להגיע מוכנים לאליפות עצמה".

ביום ראשון תערוך הנבחרת משחק ראשון אל מול הקהל הביתי כשתארח את הנבחרת הבריטית פעם נוספת, בשעה 21:00 בדרייב אין. באיגוד הכדורסל מצפים לאולם מלא ולדחיפה לשחקנים. בסוף השבוע הבא ייערך טורניר בינלאומי ביד אליהו בהשתתפות ישראל, טורקיה וסלובניה, כשביום שישי תפגוש ישראל את סלובניה, וביום ראשון את הטורקים. מיד לאחר מכן תצא ישראל לטורניר הכנה בפולין שיכלול משחקים נגד בריטניה, הונגריה ופולין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן נבחרת ישראל יוגב אוחיון. יוסי ציפקיס
עדיין לא בכושר מלא. אוחיון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully