וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חפץ חשוד הונח סמוך לביתו של אלי טביב בכפר שמריהו

חבלני משטרה בדקו את החפץ בחשש שמדובר במטען חבלה, אך אחרי בדיקת החבלנים הוסר החשד הזה. אין נפגעים ולא נגרם נזק במקום. טביב ובני משפחתו שוהים בחו"ל, בבית"ר מודאגים: "כולם מחכים למוצא פיו"

לירון מולדובן
מטען חבלה אלי טביב. ניב אהרונסון
שוב מסתבך. מטען החבלה מחוץ לביתו של טביב/ניב אהרונסון

חבלני משטרה בדקו הבוקר (שישי) חפץ חשוד סמוך לביתו של בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב בכפר שמריהו, בחשש שמדובר במטען חבלה. אין נפגעים ולא נגרם נזק במקום, אולם הרחובות הסמוכים לבית, ברחוב קרן היסוד, נסגרו לתנועה ולמעבר הולכי רגל. החבלנים בדקו את החפץ החשוד ואישרו לאחר מכן כי לא מדובר במטען חבלה.

טביב ובני משפחתו נמצאים בחו"ל בחודש האחרון, כך שלא נשקפה להם סכנה ממשית. במקביל, בבית"ר ירושלים מתחילים להביע דאגה. טביב אמנם העביר את זכויות הניהול לאלי אוחנה וכביכול הסיר ידיו מהקבוצה, אולם בפועל הוא עדיין משמש בעלים ועדיין אחראי לתקציב הקבוצה. גורמים במועדון החלו לתהות הבוקר האם זה ישפיע על הקבוצה ועל תקציבה לעונה הקרובה. "כולם מחכים למוצא פיו", אמרו בקבוצה.

מטען חבלה אלי טביב. ניב אהרונסון
ביתו של טביב, הבוקר/ניב אהרונסון

לטביב יש היסטוריה של הסתבכויות עם החוק: במסגרת המחאות של אוהדי הפועל תל אביב נגדו בשנת 2014, אז שימש כבעלי הקבוצה, הוא הואשם כי הכה נער בן 17 שהפגין בלילה מול ביתו. במסגרת הפרשה הוא נידון לשישה חודשי עבודות שירות, אחרי שהורשע בפציעה בנסיבות מחמירות, המשתד ראייה ושיבוש מהלכי משפט. לאחר ערעור הופחת עונשו לארבעה חודשי עבודת שירות.

בדצמבר 2011 הושלך רימון הלם לעבר ביתו בתל אביב, ובאוקטובר 2013 התגלה רימון יד בפתח ביתו בכפר שמריהו. ההסתבכות האחרונה ארעה בחודש מרץ 2015, אז נפגע קל במהלך ניסיון התנקשות בחייו סמוך לביתו. לאחרונה שוחררו מהכלא שלושת הנאשמים בתיק - דימה רובינסקי, שירן דהרי וישראל קדושים - אחרי שריצו עונש של מאסר מאז חודש יולי 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully