וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד ה-2:6 על ריאל מדריד והגול הזכור ביותר: סרטו של מסי נחשף

במגזין 4-4-2 חשפו קטעים מסרטו הדוקומנטרי של כוכב ברצלונה שחושף פרטים מהקריירה המפוארת שלו. שער הבכורה מול אספניול, ה-3:3 בקלאסיקו, וההברקה של פפ. צפו בראיון המלא

רויטרס

ליאונל מסי מתכונן בימים אלו לפתיחת העונה הרשמית עם ברצלונה שתפגוש ביום ראשון ורביעי את ריאל מדריד לצמד משחקי הסופרקופה הספרדי. ובינתיים, היום (שישי) נחשפים קטעים מסרטו הדוקומנטרי של מסי שבו הוא מדבר על הרגעים הגדולים בקריירה שלו כשבמקביל עיתונאים, פרשנים ושחקנים ששיחקו איתו ונגדו מעידים על הפנומן הארגנטינאי.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה לפני כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. AP
שמר את המיטב למפגשים עם ריאל מדריד. ליאונל מסי/AP

מסי התייחס לבכורה שלו ב-2004 במשחק מול אספניול ואמר: "היית מעט עצבני אבל חיכיתי לזה כל כך הרבה זמן. התאמנתי לפני זה עם הקבוצה הראשונה ולכן הייתי רגוע והיה לי ביטחון. כל הסגל והצוות המקצועי תמך בי לאורך כל הדרך. אני זוכר שזה היה יום מאוד מיוחד בשבילי, חלום שהתגשם".

על הגול הראשון שלו במדי ברצלונה מול אלבאסטה: "זה היה מהיר מאוד, רונאלדיניו מסר לי כדור מצוין וראיתי שהשוער יצא מחוץ לשער והקפצתי מעליו".

מסי התייחס גם לשלושער המדהים שלו ב-3:3 מול ריאל מדריד בקלאסיקו ואמר: "זה מדהים להבקיע שלושה שערים מול ריאל מדריד. זה משהו מאוד מיוחד כי זה משחק שכל העולם צופה בו ויש הרבה לחץ". על הגול אולי היפה בקריירה שלו מול חטאפה, אמר מסי: "למען האמת אני אף פעם לא חושב על המהלכים על המגרש. מצאתי את המרחב ואת המהירות בין המגינים וכבשתי".

הארגנטינאי התייחס גם ל-2:6 הבלתי נשכח על ריאל מדריד בסטנטיאגו ברנבאו ואמר: "הייתה לנו הזדמנות להבקיע הרבה שערים במשחק הזה וניצלנו אותה. אני שיחקתי בעמדה חדשה במשחק הזה, עמדה שגווארדיולה ייעד לי במיוחד למשחק הזה כדי שנהיה הכי אפקטיביים".

על שער הנגיחה המפורסם בגמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד ב-2009: "זה רגע שאני חושב עליו הרבה. זה היה גול כל כך חשוב עבורי ועבור הקבוצה וזה היה אחד מהגולים שאזכור תמיד. לא פשוט לעלות לנגיחה לפני בלם כמו ריו פרדיננד, אבל המיקום שלי היה טוב והצלחתי להבקיע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בראיון המלא עם ליאונל מסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully