וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשו המגעים בין יוסטון לניקס בנוגע לטרייד על כרמלו אנתוני

העסקה תצא לפועל בכל זאת? השתיים מחפשות קבוצה שלישית שתשתתף בטרייד, אולם הניקס מקשיחים עמדות. גם הבלייזרס עדיין בתמונה. וגם: לברון עם עוד רמז על הלייקרס, דוראנט מצטנע

הפגרה ב-NBA נמצאת כבר בשלבים מתקדמים למדי, ובכל זאת יכול להיות שתתבשל לנו עסקה גדולה אחרונה הקיץ. אדריאן ווג'נראוסקי מדווח הלילה (בין חמישי לשישי) שאחרי כמה שבועות של נתק, המגעים בין הניקס ליוסטון בנוגע לטרייד על כרמלו אנתוני חודשו. על פי הדיווח, הרוקטס מחפשים קבוצה שלישית שתשתתף בטרייד, משום שבינם לבין הניקס אין הסכמות בנוגע לטרייד ישיר בין שתיהן.

הרוקטס מנסים להיפטר מהחוזה של ריאן אנדרסון, שחתום לשלוש שנים תמורת 60 מיליון דולר, אולם הניקס לא ששים לקבל אותו ולכן השתיים מחפשות צד שלישי לעסקה. אנתוני עצמו כבר הודיע להנהלת הניקס שלא יהיה מוכן לעבור לאף קבוצה מלבד יוסטון, אליה עבר הקיץ חברו הטוב כריס פול. יחד עם זאת, נראה שהניקס מצידם לא ממהרים להשלים את העסקה. מאז שסקוטי פרי מונה לג'נרל מנג'ר, הקבוצה מהתפוח הגדול הקשיחה את העמדות שלה ולא מן הנמנע שהיא תפתח את מחנה האימונים לקראת העונה עם כרמלו, על אף חוסר החשק שלו.

כמו כן, למרות ההתעקשות של אנתוני על הרוקטס, גם הבלייזרס ממשיכים לנסות לפתות אותו לעבור דווקא אליהם. דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום הביעו בפומבי את רצונם לצרף את כרמלו לסגל, ונראה שהוא שוקל זאת לחיוב.

עוד בנושא:

"קיירי אירווינג לא דיבר עם שחקני קליבלנד מספר ימים בפלייאוף"
"אנחנו יכולים להתמודד על האליפות": שחקן דנבר בהצהרה מפתיעה
סטף קרי מנתח: הקיץ החיובי של גולדן סטייט, כולל עומרי כספי

שחקן ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני. AP
לבלייזרס או לרוקטס? אנתוני/AP

עוד חדשות NBA

* פורסם לוח המשחקים לשבוע הראשון של העונה ולחג המולד: גולדן סטייט, על שלל כוכביה ועם עומרי כספי, תשחק בליל הפתיחה של העונה ותפגוש את יוסטון המסקרנת. קליבלנד תשחק גם כן בליל המשחקים הראשון ותפגוש את בוסטון לשחזור גמר המזרח.

על הלך הרוח בליגה ניתן ללמוד מהמשחקים שנקבעו לחג המולד: לראשונה זה שמונה שנים, שיקגו לא נמנית על הקבוצות שישחקו בכריסמס. לעומתה, פילדלפיה המסקרנת, עם הרוקי מרקל פולץ ובן סימונס וג'ואל אמביד המרתקים, דווקא כן תשחק ותפגוש את הניקס. גולת הכותרת של משחקי חג המולד, כמובן, יהיה המפגש בין גולדן סטייט לקליבלנד, זו השנה השלישית ברציפות.

* קווין דוראנט מסביר מדוע הסכים לוותר על מיליוני דולרים כדי לחתום על חוזה חדש בגולדן סטייט. "אני בחור חכם, אני חושב, אז רציתי לשמור על מה שקורה פה. סטף, שון ליבינגסטון, אנדרה איגודלה - הם צריכים להרוויח הכי הרבה שהם יכולים, כי זה מגיע להם. כולם לא קיבלו את הכסף שהם ראויים לקבל בשנים קודמות, וברור שירצו לקבל עכשיו את המקסימום. אז לקחתי צעד אחורה".

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס, מול קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
שוב ייפגשו בכריסמס. דוראנט ולברון/GettyImages

* לברון ג'יימס עם עוד רמז עבה בנוגע לעתידו: במהלך שיחה עם ג'מאל קרופורד בטוויטר, כוכב קליבלנד כינה את לוס אנג'לס "הבית". כמובן שבארצות הברית ייחסו את האמירה הזו לשמועות והדיווחים על מעבר אפשרי ללייקרס בקיץ הבא, אז יסתיים חוזהו ויהפוך שחקן חופשי.

* מיילס טרנר בטוח שלמרות עזיבת פול ג'ורג', אינדיאנה תיאבק על מקום בפלייאוף בעונה הקרובה. "כולם מתעלמים מאיתנו הקיץ. כולם חושבים שאנחנו קבוצה צעירה שבונה את עצמה מחדש, אבל אנחנו הולכים להיות תחרותיים, ואל תצפו ממנו לפחות מסיבוב ראשון בפלייאוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully