וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהודיעה שהוא לא למכירה: קוטיניו ביקש לעזוב את ליברפול

זמן קצר לאחר שהאנגלים הודיעו שהם "לא יקשיבו יותר להצעות על קוטיניו", השחקן הגיש בקשה רשמית לעזוב והוא צפוי לחתום בברצלונה. גם דמבלה צפוי לחתום לחמש שנים למרות הפיצוץ במו"מ

רויטרס
פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול עם סיידו מאנה. GettyImages
לא מוותר על ברצלונה. קוטיניו/GettyImages

התפתחות דרמטי בעסקת פיליפה קוטיניו לברצלונה: זמן קצר אחרי שהאנגלים הודיעו שהשחקן לא למכירה, קוטיניו הגיש בקשה רשמית לעזוב את הקבוצה, מה שסולל את דרכו לחתימה בשורות הקטלאנים שמחזרים אחריו כל הקיץ. כזכור, ליברפול שסירבה למספר הצעות של הקטלאנים, הוציאה הודעה רשמית באתר הרשמי שלה שבה נכתב במפורש: "אנחנו רוצים להבהיר ששום הצעה נוספת על השחקן לא תישקל והוא יישאר שחקן ליברפול גם כשחלון ההעברות ייסגר". אחרי ההודעה הזו הדרך היחידה של קוטיניו לחתום בברצלונה הייתה לבקש לעזוב, וכעת סביר להניח שהאנגלים ייכנסו שוב למו"מ עם הקטלאנים שצפויים לשלם עבור הברזילאי כ-100 מיליון יורו לפחות.

המייטי רדס רכשו את קוטיניו תמורת 8.5 מיליון ליש"ט, והעניקו לו מיד את החולצה מספר 10 היוקרתית. בשלוש עונות וחצי במדי ליברפול, הוא תרם 34 שערים ו-31 בישולים (13 ו-7 מהם בעונה שעברה, בהתאמה, למרות שסבל מפציעה ארוכה), והפך לכוכב הגדול של הקבוצה. הוא לא הניף אף תואר עם המועדון, אך נבחר פעמיים לשחקן השנה של ליברפול, ונכלל בנבחרת הפרמייר ליג לעונת 2014/15 ובנבחרת הליגה האירופית בעונה שעברה.

גם בכדורגל הבינלאומי, קוטיניו כבר הציג את יכולותיו. הוא החל את דרכו בנבחרות הצעירות של ברזיל בשנת 2009, ושנה בלבד לאחר מכן רשם הופעת בכורה בבוגרת. הוא כבש שבעה שערים ב-27 הופעות בסלסאו, ובקמפיין הנוכחי הפך לשחקן מפתח במערך של המאמן טיטה.

עוד בנושא:

עוסמאן דמבלה הושעה. דורטמונד הבהירה: "הצעת ברצלונה נדחתה"
הבכורה תידחה? טופס השחרור הבינלאומי של ניימאר טרם הגיע לצרפת

עוסמאן דמבלה שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
ברצלונה לא מוכנה לוותר עליו. עוסמאן דמבלה/GettyImages

אחרי שנדמה היה שהעברתו של עוסמאן דמבלה מבורוסיה דורטמונד לברצלונה נמצאת ממש על סף סיכום, אתמול (חמישי) חל פיצוץ בין הצדדים כשהגרמנים דחו את ההצעה של הקטלאנים. דמבלה מצידו החרים את האימון, מה שגרם להשעייתו הזמנית מסגל הקבוצה שבנוסף החליטה לקנוס אותו. על פי הדיווחים הראשוניים דמבלה הבריז כדי לטוס לברצלונה, אבל דורטמונד אישרה מאוחר יותר שהוא נמצא בעיר אך מאוד רוצה לעבור לברצלונה ומנסה להפעיל לחץ למכור אותו.

מיכאל צורק המנהל הטכני של ברצלונה התייחס להשעייתו של דמבלה שבגינה יחמיץ את משחק הגביע של הקבוצה מחר ואמר: "דמבלה החליט באופן מכוון על הצעד הזה. עוסמאן לא היה באימון דורטמונד אתמול, ואנחנו החלטנו להשעות אותו. יש לנו הסכם עם השחקן, שבניגוד לדיווחים נמצא בדורטמונד והמאמן החליט להשעותו".

אולם, למרות שדורטמונד הקשיחה את עמדתה וכרגע מסרבת למכור את השחקן, בספרד משוכנעים שהעסקה הזו תיסגר כשברצלונה תשלם עבור השחקן סכום בסיס של 90 מיליון יורו פלוס בונוסים שיכולים להגיע ל-40 מיליון יורו, כך שסכום ההעברה הסופי יעמוד על לא פחות מ-130 מיליון יורו.

ב"ספורט" מדווחים שבין ברצלונה לשחקן יש כבר הסכם על חוזה לחמש שנים שבמסגרתו דמבלה ירוויח 10 מיליון יורו לעונה. בארסה לחוצה לסגור את העסקה הזו כשברקע נמשכים הדיווחים על כך שפרדראג מיאטוביץ' וריאל מדריד הגישו גם הצעה על ילד הפלא של דורטמונד ומנסים לבצע מחטף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully