וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי גורדנה: "כאב לי מאוד לראות את באר שבע מניפה את הגביע"

קשר בני יהודה, שעבר תקופה קשה בבאר שבע, לא נשאר לטקס הענקת הגביע במשחק אלוף האלופים: "רציתי לנצח יותר מבמשחק רגיל". הקבוצה מעוניינת לשאול שוב את יונתן כהן ממכבי תל אביב

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בני יהודה אומנם יצאה מאוכזבת מהעובדה שפספסה תואר נוסף אמש (חמישי) אחרי ההפסד 4:2 להפועל באר שבע המשחק אלוף האלופים, אולם נראה כי הקבוצה עדיין בטוחה לקראת הליגה: "אם נמשיך ככה ועם חיזוק טוב נהיה בחלק העליון העונה" אמרו בקבוצה אמש.

גם רועי גורדנה שלא נשאר לטקס הענקת הגביע לבאר שבע ירד מברגשות מעורבים: "לא ירדתי לחדר ההלבשה לפני ההנפה כאב לי מאוד לראות אותם אני לא אשקר , עמדתי במדרגות ולא ירדתי עד ההנפה שלהם ברגע שהניפו ירדתי לחדר ההלבשה", הסביר הקשר. אני בנאדם כמו כולם עם אמוציות ורגשות רציתי לנצח את המשחק הזה יותר ממשחק רגיל ואין מה לשקר כולנו בני אדם עם רגשות. התאכזבתי מהיחס שלהם אליי אבל אין טעם לדוש בזה וזה מאחורי ואין טעם לדבר על זה כי כבר דיברתי על זה, הייתה לי תקופה שנה ראשונה טובה מאוד שם ועונה שנייה פחות טובה ושם זה הסתיים".

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה 2:4 את בני יהודה וזכתה באלוף האלופים
ויטור סובל מכאבים, הערכה כי לא יהיה כשיר למשחק הראשון מול מאריבור

עוד תואר לאוסף. שחקני באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

גם למשחק וליכולת לתקופה האישית הטובה שעוברת עליו התייחס גורדנה: "מאכזב מאוד כי חזרנו פעמיים מפיגור ועוד מול קבוצה איכותית, ספגנו שערים מתאימים לפתיחת עונה שלנו. אפשר להגיד שהגולים שספגנו אפילו היו קצת של נאיביות וזה מאכזב מאוד. מתוך המגרש, בניגוד למה שמרגישים מבחוץ לא היו פערים גדולים ברמה, אומנם הרגשנו שהם שלטו אבל לא היו פערי רמות כ"כ גדולים. במשחק הזה עשינו הרבה טעויות, אני מקווה מאוד שנלמד ממשחק למשחק לתקן את הטעויות שלנו ואני לא אצא בהצהרות שנהיה קבוצת צמרת כי אין בזה טעם.

"אני מגיע לעונה הזו כמו לכל עונה אמנם מעט יותר מבוגר או בכיר אבל אתה יודע אני מחדש כל עונה נותן עבודה קשה וכל מה שיש לי, יש את אותן ציפיות ואותה מטרה ומקווה שנגיע להישגים טובים. אני לא מסכים שהיה פה משחק לא טוב, אני צריך קודם לראות שוב את המשחק עשינו הרבה טעויות זה נכון, אני יכול להגיד שבני יהודה תהיה קבוצה חזקהוטובה ונלמד מהטעויות האלו יש פה הרבה צעירים ואנחנו נהיה יחד לטוב ולרע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רועי גורדנה שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
לא נשאר לטקס הענקת הגביע. רועי גורדנה/ברני ארדוב

לא ברור איך המועדון הצהיר עד כה שתקציב העונה הזאת יהיה גבוה יותר מהעונה הקודמת. עם זאת, בבני יהודה עדיין מחכים לשחקנים שאמורים להיפלט ממכבי תל אביב. הכתומים מאוד מעוניינים ביונתן כהן ששיחק במועדון בעונה החולפת וכבר פנו לצהובים בעניינו. ככל הנראה הדברים יתבהרו לאחר שהתברר סופית אם אלירן עטר יגיע לסגנית האלופה. מלבד זה, בבני יהודה עדיין מחפשים חיזוק זר להגנה ולקישור, אך נראה כי עיכובים מצד הצוות המקצועי לא תרמו למאמצים של הקבוצה להתחזק בשחקן משמעותי והיא תמתין עד סוף חלון העברות בתקווה למצוא מציאה.

אגב, אנטוני מרשיץ' שהתבקש למצוא קבוצה כבר בתחילת הקיץ ושמחזיק חוזה לעוד שנתיים במועדון אמר בסיום המשחק: "אני לא הולך לשום מקום. יש לי חוזה לעוד שנתיים בקבוצה. יש לי הצעות ממעודונים גדולים יותר, אבל בפחות כסף. אני בן 30 ואני צריך לדאוג לעתיד הכלכלי שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully