וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אם לא נקבל ממכבי תל אביב את המחיר המבוקש, עטר יישאר"

המנהלת קיימה אירוע חגיגי לפתיחת העונה, מאמן מכבי חיפה התייחס לעסקה המתגבשת. נציג השחקנים בן שהר: "רוצים להוות דוגמה". יו"ר המנהלת אורן חסון: "המטרה - שדרוג האצטדיונים הוותיקים"

יוסי ציפקיס

רגע לפני משחק אלוף האלופים בין אלופת המדינה, הפועל באר שבע, למחזיקת הגביע, בני יהודה (20:45, ספורט5) - מנהלת הליגה פתחה באופן רשמי את העונה החדשה בערב גאלה מיוחד. כחלק מהאירוע, הציגה המנהלת את הכדור החדש שייכנס לשימוש במהלך העונה.

עוד בנושא

פורסמו משחקי המחזור השני בליגת העל: מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע ביום ראשון הבא
למרות המו"מ עם מכבי חיפה, בבלגיה מתעקשים: "רמי גרשון בדרך למכבי תל אביב"
בית"ר ירושלים: דן מורי שוחרר, שלומי ארבייטמן ערך אימון בכורה

שחקן הפועל באר שבע בן שהר, שחקן בני יהודה דולב חזיזה. יוסי ציפקיס
"תראו קבוצה שרוצה לנצח בכל משחק". גיא לוזון עם יעקב שחר ואסף בן דב/יוסי ציפקיס

"אני מאוד נרגש לפתוח את העונה הרביעית של המנהלת עם משחק אלוף האלופים שישוחק זו השנה השלישית", אמר היו"ר אורן חסון בפתח הדברים, "עברו שלוש שנים מאז יצרנו את תוכנית החומש - המטרות לחמש שנים הבאות. בעונה הראשונה סיגלנו לעצמנו לפרסם את לוח המשחקים כמה שניתן מראש ודאגנו ששמות השחקנים יופיעו על חולצות המשחק. בעונה השנייה היינו עסוקים בעיקר במכרז זכויות השידור. העונה השלישית (הקודמת) הייתה הפעם הראשונה בה שודרו כל משחקי ליגת העל בשידור ישיר.

"לקראת העונה הזו המטרה המרכזית היא שיפוץ האצטדיונים הוותיקים, שצריכים לעמוד בקנה אחד עם האצטדיונים החדשים. כרגע דוחא והאצטדיונים של קרית שמונה, אשקלון ואשדוד לא מאושרים. החזון שלנו לקראת העונה הבאה, להשלמת תוכנית החומש, הוא הפיכת האצטדיונים לחכמים. מאחל לכל הקבוצות עונה ספורטיבית מוצלחת ומותחת ובהצלחה לנציגות באירופה".

בן שהר, שחקנה הפצוע של הפועל באר שבע, נבחר לברך בשם השחקנים: "אני שמח ונרגש לעמוד כאן כנציג השחקנים לכבוד פתיחת עונת המשחקים. לנו השחקנים, המשחק מהווה את פסגת החלומות שלנו. בשנים האחרונות החלום הזה כיפי יותר - עם מרגשים חדשים, שידורים וכמובן ההצלחה שלנו בהפועל באר שבע. כולנו רוצים להוות דוגמה טובה להשקעה, ערכים והתנהגות. אני מקווה שנהנה מעונה מלאת אתגרים והגשמת חלומות. מאחל לכולנו עונת כדורגל מהנה, חיובית וספורטיבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
כדור חדש של מנהלת הליגה בכדורגל. מנהלת הליגה בכדורגל, אתר רשמי
הכדור החדש/אתר רשמי, מנהלת הליגה בכדורגל

יו"ר עירוני קרית שמונה, איזי שרצקי: "מאז שהוקמה המנהלת מרגישים שינוי גדול, קודם כל מבחינה כלכלית. נלחמו בנו על עניין האצטדיון, שיחקנו בעכו, אבל הם צדקו בדיעבד. אני בעד שכל אחד יעשה עם הכסף שלו מה שהוא חושב. כל אחד רוצה להצליח ולהיות בפלייאוף, אין לי בעיה עם זה בתנאי שכל אחד יחשוב עם עצמו מה הגבול. באירופה משלמים על ניימאר 200 מיליון, ופה עטר עולה מיליון. אני נגד הגבלה, שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. אני מרגיש שתהיה ליגה טובה יותר מבעונה שעברה".

יו"ר הטוטו, יוסי פילוס: "הכדורגל הישראלי מייצר הזדהות בקרב האוהדים ועניין רב בישראלות שמצליחות להתחרות ברמות האירופאיות. חשוב מאוד להכיר גם בצד התרבותי וביוזמות חברתיות של אנשים מהתחום".

גיא לוזון, מאמן מכבי חיפה, אמר בשידור של ערוץ הספורט: "רמי גרשון? מבחינתי 'סיכם' זה כשיש הודעה רשמית של הקבוצה וכרגע אין שום הודעה. אין מבחינת כל סיבה להתייחס. אין לי מושג מה קורה במשא ומתן לגבי אלירן עטר. אם מכבי תל אביב לא תשלם את המחיר שאנחנו רוצים לקבל, הוא יישאר אצלנו. אני לא ויתרתי על אף אחד, כרגע הוא שחקן מכבי חיפה. זה לא תלוי בי. השנה תראו קבוצה שרוצה לנצח בכל משחק ולשמח את האוהדים שלה".

אלי אוחנה, נציג הבעלים בבית"ר ירושלים: "מוזר לי להיות פה בעמדה הזו. תמיד הייתי כשחקן, מאמן או אפילו פרשן. התפקיד מאוד מאתגר, מאוד מהנה, זה מוזר לי, אבל אתרגל לזה. התפקיד לא קל. הפועל באר שבע ומכבי תל אביב הן הפייבוריטיות הברורות, אבל לא יהיה להן קל ואני מקווה שניתן להן פייט".

הקפטנים של קבוצות ליגת העל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully