וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בכורה לפליקס נעים בסכנין: "הרף גבוה". ג'ונתן לוקה ישוחרר

10.8.2017 / 10:56

המאמן יירשם בהתאחדות כעוזר המאמן משום שעדיין אין לו תעודת פרו. נעים: "דיברו על פלייאוף עליון כי שנתיים הקבוצה בפלייאוף העליון". הברזילאי התאמן לבדו והתקבלה החלטה עקרונית לשחררו

פליקס נעים מאמן בני סכנין עם חאלד חלאיילה. אדריאן הרבשטיין
פנים חדשות באימון. פליקס נעים עם חאלד חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

עידן חדש בבני סכנין: המאמן החדש פליקס נעים העביר היום (חמישי) את האימון הראשון שלו בקבוצה. יש לציין כי לפליקס נעים אין עדיין תעודת פרו ולכן אלדד שביט יירשם בהתאחדות כמאמן הראשי ונעים כעוזר המאמן. ג'ונתן לוקה הברזילאי התאמן היום לבד ולא עם הקבוצה כאשר במועדון התקבלה החלטה עקרונית להיענות לרצון שלו לעזוב. בימים הקרובים השחקן יצטרך להודיע סופית אם הוא רוצה לעזוב ואם ישיב בחיוב הוא ישוחרר.

פליקס נעים מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
פליקס נעים באימון הבכורה/אדריאן הרבשטיין

פליקס נעים אמר היום: "אני שמח לחזור לאמן. אני מקבל קבוצה שרוב השחקנים משנה שעברה והיא הצליחה, אז כמובן שהרף גבוה ואני לא מפחד מכלום. נצטרך לעשות חיזוק או שניים אבל אני לא מכיר עוד את כולם אז לא יודע עדיין באיזו עמדה. דיברו על פלייאוף עליון כי שנתיים הקבוצה בפלייאוף העליון וזה נורמלי וטבעי. צריך לעבוד קשה ואין קיצורי דרך".

נעים הוסיף: "אני שמח שהצוות שלי מקצוען גם עם אלדד וגם עם איימן. אלדד איש וידאו חרוץ. ננסה לשפר כמה דברים קטנים שלא היו פה עד היום. נכון שלא נעים להתחיל עם פציעות ושחקנים אחרים אבל זה משהו שקורה בכל עונה. למזלנו הלא טוב סארי וקנדיל פצועים אבל נעשה את המקסימום. מי שלא רוצה להישאר פה לא יישאר כי אין בכוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פליקס נעים מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
צילום: אדריאן הרבשטיין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully