וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר ירוויח 425 אלף יורו במכבי תל אביב

10.8.2017 / 7:27

פרטי העסקה שצפויה להיסגר היום: שכרו של החלוץ ישודרג בכ-10אחוזים, מכבי חיפה תקבל כ-1.25 מיליון יורו. דהאן נפגש עם גנט, שדורשת חצי מיליון יורו על גרשון. מקורביו: "חושב אם לעזוב"

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יקבל שכר משודרג. עטר/ברני ארדוב

אחרי משא ומתן ארוך, שכלל את דחיית ההצעה המשופרת של מכבי תל אביב, עסקת אלירן עטר צפויה להיסגר היום (חמישי). מכבי חיפה ומכבי תל אביב קרובות לסיום העסקה, שמחירה ינוע סביב 1.25 מיליון יורו. השחקן יגיע לקרית שלום ויחתום על חוזה לשלוש שנים, תמורת שכר משודרג. עטר ירוויח במכבי תל אביב 425 אלף יורו, שיפור של כעשרה אחוזים בחוזה שלו במכבי חיפה. חיפה לא תתאמן הבוקר. עטר בילה הלילה במחיצת חבריו הטובים ושמע על התקדמות העסקה גם דרך כלי התקשורת.

"בסופו של דבר העסקה הזאת היתה חייבת לצאת לפועל. אלירן מאוד רצה לעבור למכבי תל אביב ובמצב שנוצר לא היה טעם שיישאר במכבי חיפה. העובדה שמכבי תל אביב החתימה את סושיץ' רק חיזקה את ההערכות שההצעה תגדל. בסופו של דבר, כל הצדדים הרוויחו מהעניין – חיפה קיבלה סכום יפה על שחקן בן 30 ומכבי תל אביב סגרה את המשבצת שקרויף היה זקוק לה", אמר מקורב לעסקה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ומכבי חיפה קרובות לסיכום על עסקת אלירן עטר
אמש: מכבי ת"א הביסה את מכבי פתח תקוה 0:3, שלושער לקיארטנסון
בוזגלו לשחר: "מכבי חיפה זה המועדון המועדף עליי". פניה לגרשון ובניאק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונה שמסתובבת בקבוצות וואטסאפ של מכבי תל אביב. אלירן עטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיא לוזון רוצה לסגור במהלך השבוע הבא את עמדת הבלם. סוכנו של רמי גרשון, דודו דאהן, נפגש עם הנהלת גנט, שהודיעה שהיא רוצה חצי מיליון יורו. בחיפה כבר הבהירו כי נושא השכר לא יהווה מכשול. בסביבתו של גרשון סיפרו אתמול כי הוא מתלבט אם להגיע לישראל. "לגרשון טוב בבלגיה, הוא חושב פעמיים אם להודיע על עזיבה. לא קל לעזוב מקום כמו גנט, מקום שטיפח אותו ועזר לו להתקדם", אמרו. הבלם שיחגוג בשבת 29 נמצא בתקופת שיקום ובינתיים רואה את הקבוצה שלו מהיציע, כשהיא בתקופה פחות טובה. אם גרשון לא יגיע, חיפה תחתים בלם זר.

גיא לוזון לא דיבר אתמול עם השחקנים שהיום יהנו ממנוחה לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל עכו. מחר תשוב הקבוצה להתאמן והאימון המסכם ייערך בשבת בערב. מי שמרגיש פיחות במעמדו ההוא הקשר נטע לביא. מאז שחתם על חוזה חדש, האשראי שהוא מקבל נמצא בירידה. החתמת גל אלברמן וגיורגי קוסטדינוב, בנוסף לשיטה שבה לוזון משחק העונה והכוונה להביא שחקן נוסף בעמדה הזאת, רק מחזקת את ההערכה שלביא עדיין רחוק מלהיות שחקן הרכב העונה. "שנים אמרו שהסגל שלנו לא מספיק עמוק", אמרו בחיפה. "העונה יהיו שלושה שחקנים שיתחרו על כל עמדה. יש שחקנים יצטרכו להתאמץ יותר כדי לשחק". מוחמד אבו פאני אמור לחתום בקרוב על חוזה ארוך טווח. עדיין אין סיכום עם עמית זנטי על חוזה חדש. השחקן קיבל הצעה לשלוש שנים וממתין שחיפה תשפר את ההצעה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully