וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: קוניאספור מקשה על שחרור הורה. זעם על משחק ההגנה

10.8.2017 / 6:56

הטורקים דורשים מחלוץ נבחרת רומניה לוותר על רוב החוזה: "ביממה הקרובה נדע". במועדון מצפים לשיפור אצל הבלמים ש"עדיין לא התחברו". לאחר התקרית ביניהם: לידור כהן ופירס התפייסו

במכבי פתח תקוה כבר הנחיתו הקיץ שלושה זרים שלא חתמו בקבוצה במהלך הקיץ. הגעת דייביסון, אנטה קולושיץ' ונתן קבסלה לארץ הוכיחה שגם הבדיקות הרפואיות אינן ערובה להצלחת העסקה. לאחר הגעת החלוץ הרומני יואן הורה לישראל היו בטוחים במועדון שהעסקה הושלמה, אך רק במהלך היום יתברר אם הוא יחתום סופית. הקבוצה הטורקית של חלוץ נבחרת רומניה, קוניאספור, הציבה אתמול דרישות חדשות . כעת לא ברור האם פתח תקוה תענה לבקשה והאם נציגי השחקן יצליחו למצוא נוסחה שתוביל לחתימה כבר ביממה הקרובה. "תוך 24 שעות נדע אם הורה חותם", אמרו.

רפואה רוצה לחזק את הקבוצה בשני שחקנים לפחות – קשר שמסוגל לשחק מאחורי החלוץ וחלוץ "תשע". אם הורה יחתום, רפואה יחפש קשר נוסף וככל הנראה יודיע על סגירת הסגל. "שחקן שירצה להיות במכבי פתח תקוה יהיה. מי שיש לו בעיות שיפתור את הבעיות שלו. בסוף נמצא את השחקנים האלה", אמר המאמן בהקשר של העסקאות האחרונות. "מי שירצה להיות פה ויבוא עם אנרגיות יהיה פה, ומי שלא שיהיה לו בהצלחה במקום אחר".

יואן הורה. GettyImages
מתרחק? יואן הורה/GettyImages

במועדון יבדקו את התקרית בין רומאריו פירס ללידור כהן, אם כי השניים שוחחו אתמול לאחר המשחק ויישרו את ההדורים. כזכור, אתמול סיפרו שחקנים כי פירס כעס על כהן בטענה שהוא לא עושה הגנה ואף קילל אותו. החלוץ שזעם סימן לו לשתוק ובין השניים נרשמו חילופי דברים. ביקורת נשמעה בנוגע למשחק ההגנה. בניגוד למשחק הראשון, במועדון לא מרוצים משיתוף הפעולה בין הבלמים הזרים ומקווים שהם יתאקלמו במהרה. ז'והאן מרסיאל עדיין לא מציג את היכולת האמיתית שלו, אך במועדון ימשיכו לתת לו הזדמנות. הנבחן הברזילאי טאווה פריירה דוס סנטוס רשם יכולת טובה אך לא בטוח שיוחתם. נאור פסר עבר אתמול צילום MRI בעקבות פגיעה בברך. אורי מגבו פצוע ובמועדון חוששים מאוד מההיעדרות של השניים לקראת פתיחת העונה.

"היה משחק נרפה של כולם, מכבי תל אביב עשו מה שהם רוצים", אמר קובי רפואה. "אני מקווה שהמגנים יחזרו, נחזק את הקבוצה ונראה אחרת. לא תשמעו אותי מתרץ, אני אחראי על הכל. הקבוצה צריכה להתחבר, מה שיחזיק אותה זה משחק ההגנה של כולם. כל מה שראיתם, גם אני ראיתי. אנחנו ננסה לשפר, אם צריך נשנה גם דברים. נעשה כל מה שצריך כדי להעמיד קבוצה אטרקטיבית".

ומה קורה עם גיא מלמד? לצד המגעים עם אוסטריה וינה, בסביבתו של השחקן הודיעו כי הוא עדיין לא החליט היכן ישחק בעונה הבאה כשמכבי חיפה עדיין מעוניינת בו. במכבי פתח תקוה אמרו: "יש לו חוזה לעונה הבאה ובמידה שלא יעבור לחו"ל הוא ימשיך לשחק אצלנו ויהיה שחקן מפתח". בכל אופן מלמד נעדר מפתיחת העונה וככל הנראה יצטרך לעבור שיקום כדי להתגבר על הפציעה שעבר.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה הובסה 3:0 בידי מכבי תל אביב
בסיום המשחק: עימות בין לידור כהן לרומאריו פירס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully