וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - בני יהודה: האלופה תעלה בהרכב חזק

ג'ון אוגו ובן ביטון יחזרו ל-11 של בכר, שצפוי לפתוח גם עם פקהארט, וואקמה, גדיר ומליקסון. שחקן: "כשיש תואר אז צריך לתת הכל". אלמוג בוזגלו: "כבר הוכחנו שהכל יכול לקרות" (ה', 20:45, ספורט5)

אלוף האלופים 2017/18הסתיים10/08/2017
בני יהודה תל-אביב
  • בוזגלו (53, פנדל)
  • קנדיל (67)
4:2
  • (20) גאדיר
  • (57) פקהארט
  • (74) טהא
  • (79) נוואקמה
הפועל באר שבע
עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים לפני ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שב להרכב האדום. אוגו/ברני ארדוב

האלופה הפועל באר שבע תפגוש מחר (חמישי, 20:45, ערוץ 5) בנתניה את מחזיקת הגביע בני יהודה למשחק אלוף האלופים. הקבוצה של ברק בכר ניצחה באותו מעמד את מכבי חיפה בשנה שעברה ורוצה לשמור על התואר, עבור הזהובים זהו ביקור שלישי במשחק המסורתי, בו ניצחו פעם אחת - ב-1989/90.

באר שבע יצאה במיוחד למלון במרכז הארץ כדי להתכונן באופן מקסימלי להתמודדות ובקרב השחקנים קיימת תכונה גדולה. "כשיש תואר אז צריך לתת הכל", אמר שחקן בקבוצה, "וזה לא משנה איזה תואר. מחר ניתן הכל". ברק בכר החליט להעלות הרכב חזק כשרבים מהשחקנים שקיבלו מנוחה לאחרונה יחזרו להרכב, דוגמת ג'ון אוגו, בן ביטון ואחרים. מי שיחזור לסגל הוא אליניב ברדה, שימתין על הספסל.

אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה. מגד גוזני
נרגש. אלמוג בוזגלו/מגד גוזני

גם בבני יהודה מתכוננים למשחק מחר בשיא הרצינות. הזהובים היו רוצים לראות תואר נוסף מגיע למועדון, אחרי הגביע בסיום העונה שעברה. בכלל, בבני יהודה מרגישים טוב לקראת המשחק בעקבות הניצחון על זניט בשבוע שעבר. עם זאת, יוסי אבוקסיס ניסה קצת לצנן את התלהבות השחקנים. המאמן יעלה מחר עם אותו מערך של שלושה בלמים שפתח ביום חמישי, בתקווה ששחקניו ינסו לעקוץ את באר שבע בהתקפות מתפרצות.

אלמוג בוזגלו, קשר הזהובים התייחס למשחק מול באר שבע ואמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "תמיד מרגש לשחק על תואר. מדובר במשחק אחד ורק לפני קצת פחות משלושה חודשים הוכחנו שבמשחק אחד הכל יכול לקרות. זו כבר לא קלישאה. זה נכון שהפועל באר שבע קבוצה טובה מאוד, אולי הכי טובה בכדורגל הישראלי, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. אני מקווה שהקהל שלנו יגיע ויתמוך בנו כמו שרק הוא יודע. אנחנו צריכים את האוהדים איתנו".

בוזגלו התייחס לשער הסנסציוני שלו מול זניט ואמר: "תמיד כיף להבקיע, אפילו באימון, אבל השער הזה היה משהו מיוחד. עד לפני חמש שנים שיחקתי בליגה א' ופתאום אני מבקיע באחד המגרשים המפוארים והמרשימים באירופה, מול 55,000 צופים ונגד אחת הקבוצות הטובות ביבשת. לא אשכח לעולם את השער מול זניט. האמת שידעתי לפני המשחק שאני הולך להבקיע. יום לפני המשחק אשתי ילדה את בתנו וידעתי שאני חייב להביא לה סוג של מתנה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: נתניה
קהל: 6350

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully