וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשערי הממלכה: ההיסטוריה של הכדורגלן הישראלי בליגה האנגלית הבכירה

11.8.2017 / 14:30

הסיפתח של אבי כהן והערב המרגש של בנו תמיר. המופע הקסום של איל ברקוביץ' ומופע הבלהות של איציק זוהר. תומר חמד ובירם כיאל מחדשים את הקשר בין ישראל לפרמיירליג. במיוחד לכבודם, הנה סיפורו של הכדורגלן הישראלי בממלכה

תומר חמד ובירם כיאל הם לא רק שניים משלושת הנציגים היחידים של הכדורגל הישראלי בחמש הליגות הגדולות באירופה (לצד טאלב טואטחה מפרנקפורט), אלא הצמד שהחזיר את ישראל למפת הפרמיירליג. בעונת 2012/13 עוד היו שם יחד יוסי בניון, טל בן חיים ואיתי שכטר, אבל בלי ששמנו לב חלפו יותר מארבע שנים מאז הפעם האחרונה בה שחקן תוצרת כחול-לבן דרך במגרשי הליגה הבכירה של הממלכה.

הצמד הישראלי שסייע לברייטון להעפיל לראשונה בתולדותיה לפרמיירליג (במתכונתה הנוכחית) יקווה גם לחדש את הקשר בין ליגת העל הישראלית לזו האנגלית. לצד מאמן אחד, 14 שחקנים ישראלים עברו שם מאז כינון הליגה ב-1992, שמרו על המסורת שהחל עוד קודם לכן אבי כהן ז"ל ויצרו רצף שהחזיק מעמד כאמור עד 2013. חמד יהיה השחקן ה-15 וכיאל צפוי להיות ה-16 כאשר יחזור מפציעה.

אז רגע לפני חידוש הקשר, זו הזדמנות להציץ אל ההיסטוריה הישראלית בליגה האנגלית הבכירה. מהסיפתח המרגש של אבי כהן ועד השער הראשון (והאחרון) של שכטר.

* הסקירה לא כוללת שחקנים ששיחקו בליגות המשנה.

עוד בנושא:
פרויקט החלוצים: איזה חלוץ רכש יצליח העונה בפרמיירליג?
רוני יפרח, קיין יפציץ, אגוארו יחתוך? השאלות לקראת פתיחת העונה
הנתונים מוכיחים: הליגה האנגלית היא המרגשת והמותחת ביותר בעולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully