וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: גבריאל ינקו הרומני חתם בקבוצה לשלוש שנים

שחקן ההתקפה בן ה-23, שהיה אחד הכישרונות המבטיחים של הכדורגל הרומני ומי שהיה חתום על שער האליפות של קבוצת נעוריו ויטורול בעונה הקודמת, יהיה הזר החמישי של רעננה

צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

הפועל רעננה הודיעה היום (רביעי) על חיזוק מפתיע בדמותו של גבריאל ינקו, אחד הכישרונות המבטיחים של הכדורגל הרומני ומי שהיה חתום על שער האליפות של ויטורול בעונה הקודמת. ינקו בן ה-23 חתם לשלוש שנים ויהיה הזר החמישי של רעננה, לצד עמנואל אמבולה, מוחמד עלי קמארה, מרקו אדאמוביץ' וז'ורדן פושה.

ינקו גדל במחלקת הנוער של סטיאווה בוקרשט, אבל בגיל 17 עבר לאקדמיה של גאורגה חאג'י ומשם המשיך לקבוצת ויטורול, השייכת לשחקן העבר האגדי. הוא כבש 10 שערים ב-30 משחקים במשך עונה וחצי, ובדצמבר 2012 נרכש בחזרה על ידי סטיאווה. אחרי שלוש שנים במהלכן כבש 16 שערים בכל המסגרות והיה שותף לשלוש אליפויות, ינקו הושאל לקרבוקספור הטורקית בינואר 2016, ובעונה הקודמת חזר לוויטורול וכאמור היה חתום על שער הניצחון ב-0:1 על קלוז', שהעניק לקבוצה הצנועה אליפות היסטורית תחת הדרכתו של חאג'י.

השחקן בן ה-23 שיכול לאייש את כל עמדות ההתקפה ובדרך כלל מתופקד כקיצוני, סיים את העונה שעברה עם ארבעה שערים ב-22 משחקים והופיע גם בנבחרות הצעירות של רומניה. למרות שער האליפות, הוא שוחרר מוויטורול ואמור היה לחתום בפאפוס הקפריסאית, אך בסופו של דבר נחת ברעננה.

עוד בנושא:

גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל רעננה

שחקן סטיאווה בוקרשט גבריאל ינקו. GettyImages
חיזוק מרשים. גבריאל ינקו במדי סטיאווה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully