וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: פליקס נעים מונה למאמן הקבוצה, אלדד שביט ישמש כעוזרו

9.8.2017 / 20:20

המאמן שהדריך את הפועל כפר סבא בליגת העל הגיע להבנות עם הקבוצה מהמגזר ומחליף את ז'אירו סווירסקי. הקבוצה נקנסה ב-7,500 אלף שקל בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה

פליקס נעים מאמן הפועל כפר סבא. ברני ארדוב
ברוך הבא. נעים/ברני ארדוב

פליקס נעים מונה למאמן בני סכנין במקומו של ז'אירו סווירסקי שסיים את דרכו במועדון באופן צורם. במקביל, אלדד שביט חתם גם כן וישמש כעוזר המאמן של נעים. שניהם חתמו לעונה אחת.

נעים, שאימן אשתקד את הפועל כפר סבא והיה המועמד המוביל בימים האחרונים לתפקיד צפוי להעביר כבר מחר (חמישי) או לכל המאוחר ביום שישי את האימון ביחד עם שביט. בשלב זה אימן חלאיילה יישאר גם הוא בתפקיד עוזר מאמן. בסכנין יעבירו את החוזה של השניים בבקרה התקציבית.

בני סכנין נקנסה ב-7,500 שקלים בגין התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה, שכמה מהם ירקו לעבר עוזר השופט במשחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה. הירוקים, מצידם, נקנסו ב-1,500 שקלים בלבד, לאחר שתפסו את האוהד שהשליך כוס ושקית למגרש

עוד בנושא

בני סכנין הפסידה 2:1 להפועל עכו בגביע הטוטו
ג'ונתן לוקה ביקש לעזוב את בני סכנין בטענה שלא התאקלם בישראל
כשהמנטליות היא להאשים את המנטליות: פז חסדאי על פרשת סווירסקי

שחקן עירוני קרית שמונה מילוש ראדיבוייביץ', שחקן בני סכנין ג'ונתן לוקה. אדריאן הרבשטיין
"הוא לא רוצה להיות כאן, זה ברור". ג'ונתן לוקה/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר בסכנין, הקשר הברזילאי ג'ונתן לוקה עשוי לעמוד לוועדת משמעת על החלטתו להחרים אימון ומשחק בתחילת השבוע. לוקה הבהיר לאנשי סכנין שלמרות שחזר לאימונים הוא מעוניין לעזוב, אך בקבוצה מסרבים לשחררו ועשויים להטיל עליו עונש קל כדי שהדברים לא יחזרו על עצמם. אתמול (שלישי) לוקה היה רשום בטופס המשחק מול הפועל עכו (2:1) אלא שבסופו של דבר ישב הוא ביציע.

הגרסאות לסיבה סותרות. בצוות המקצועי טוענים שהשחקן הוצא מהטופס דקות לפני המשחק לאחר שהקיא וחש שלא בטוב, אלא ששחקנים שנכחו בחדר ההלבשה טוענים שלוקה יצא מהסגל בגלל שלא התאמן כל השבוע והגדיל לעשות כשישב בחדר ההלבשה בפרצוף חמוץ. "הוא לא רוצה להיות כאן, זה ברור, והוא מראה את זה", אמר שחקן בקבוצה. "הוא ישב בחדר ההלבשה לבוש אבל בסוף לא היה על הספסל. הוא לא נראה חולה". שחקן אחר הסביר: "הוא היה לבוש בחדר ההלבשה אבל אז איימן הגיע ואמר לו להחליף בגדים והילאל מוסא התלבש. הוא לא התאמן איתנו כל השבוע, זה לא רציני שיהיה בסגל".

בקבוצה חוששים שמחמוד קנדיל לא יהיה כשיר למשחק הראשון של העונה, שיהיה גם הוא מול הפועל עכו בשבת הבאה. קנדיל עדיין סובל מכאבים ועורך אימונים מוגברים אישיים וכן טיפולים וחיזוקים, אך גורמים במועדון העריכו שייתכן שיידרש לו יותר משבוע וחצי להיות מוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully