וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאנצ'ס ייעדר כשבועיים, ונגר: "לא קיבלנו הצעה מפריס סן ז'רמן"

הצ'יליאני סובל מקרע בשריר ויחמיץ את שני המחזורים הראשונים בפרמיירליג, כך גילה מאמן ארסנל במסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה. על שוק ההעברות: "הסכומים עולים, איכות השחקנים לא"

אתר רשמי

אחרי כמעט שלושה חודשים של ציפייה, הליגה האנגלית תצא לדרך עם מפגש בין ארסנל ללסטר סיטי, כאשר לראשונה ב-129 שנים של כדורגל אנגלי, הליגה הבכירה תחל ביום שישי. התותחנים כבר פתחו למעשה את העונה ביום ראשון, כאשר גברו בפנדלים על צ'לסי וזכו במגן הקהילה, והם יקוו להמשיך במומנטום ולהתחיל ברגל ימין את המסע בפרמיירליג. ארסן ונגר, שפותח את עונתו ה-22 במועדון, קיים מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם השועלים.

ראשית, ונגר גילה כי אלכסיס סאנצ'ס פצוע: "יש לו קרע קטן בשריר שנגרם לו באימון ביום ראשון, והוא לא ישחק בשני המשחקים הראשונים של העונה. הוא נבדק לפני יומיים, אני לא יודע כמה זמן הוא ייעדר. הוא מרוכז. לא קל לבלות את זמנך על מיטת הטיפולים, אבל הוא ממוקד. עבר זמן רב מאז דיברתי עם הבעלים של פריס סן ז'רמן. לא היה שום קשר בין הקבוצות. לפי מה שאני קורא בעיתונים, הם רוצים את אמבפה. אני לא יכול להגיד אם היו הצעות עבורו. אנחנו לא פתוחים להצעות".

עוד בנושא

דיווח: ברצלונה סיכמה את רכישת קוטיניו, מנסה לסגור את דמבלה
זידאן התמוגג אחרי הזכייה בסופרקאפ: "איסקו אמן". פרס מצהיר: "בייל יישאר שחקן ריאל"
הנוסע המתמיד: מייקל הקטור, האיש ששיחק ב-14 קבוצות בשמונה שנים

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. רויטרס
ארסנל לא פתוחה להצעות. אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

ונגר אישר כי גם ארון ראמזי, מסוט אוזיל ופר מרטסאקר בספק, והוא יצטרך להסתדר מול לסטר גם ללא לוריין קוסיילני, שספג הרחקה משלושה משחקים לקראת סוף העונה שעברה וצריך לסיים לרצות את עונשו.

על שוק ההעברות: "כששומעים את כל השמועות לגבי חלון ההעברות, צריך לזכור שהמספרים שנזרקים לאוויר הם רק מספרים. הם עולים, אבל כרגע איכות השחקנים לא עולה".

על אלכס אוקסלייד צ'מברליין: "הייתה לו בעיה של פציעות, אבל בעונה שעברה הוא היה יותר יציב. הוא מאוד מוכשר ועדיין נמצא בדרכו למעלה. הפוטנציאל קיים ואני מאמין שהוא יהיה שחקן נהדר".

על דויד אוספינה: "לא היה קל לשכנע את אוספינה להישאר, אבל הוא יקבל דקות וייאבק עם פטר צ'ך על אפודת השוער הראשון. בכל מקרה, אנחנו משחקים במספר מסגרות. הוא רוצה לשחק כמה שיותר, כי זו עונה לפני מונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully